Kuinkahan monta litraa viinaa ja muita väkeviä maailman ilmatilassa mahdetaan lennättää parhaillaan??

Aika paljon varmaan. Jos saisi ostaa pullon konjakkia kotikentältä jäisi tuokin lentopainosta pois.
Vähentäisi roimasti polttoaineen kulutusta.

Avainsanat: viina lentokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 00:34

Joskus on pikkupullot tarjoilusta loppuneet,kuka pohatta ostaa konjakkeja matkalta?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 03:03

Niin sä tarkoitat nimen omaan turistisen kuljettamina? En osaa sanoa, kun en ole sitä asiaa koskaan seurannut saatika omia ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:33

Krapulainen Suomalainen syö aamiaista hotellissa. Hänen vieressään istuu myös krapulainen ruotsalainen, joka mässyttää purukumia.

Röyhkeästi ruotsalainen aloittaa: - Syöttekö te suomalaiset koko leivän? Vastahakoisesti suomalainen vastaa: - Kyllä, tottakai! Ruotsalainen leikkii purukuminsa kanssa ja sanoo: - Sitä me emme tee, Ruotsissa me syömme vain keskiosan leivästä, leivän reunat kerätään astiaan, työstetään, leivotaan niistä croissanteja ja myydään ne Suomeen.

Ruotsalainen jatkaa kysymistään: -Syöttekö te marmeladia leivän kanssa? Suomalainen vastaa, nyt jo hieman ärtyneenä, - Kyllä, tottakai. Äänekkäästi purkkaa pureskellen ruotsalainen sanoo: - Ei meillä, Ruotsissa me syömme ainoastaan tuoreita hedelmiä aamiaiseksi, kuoret kerätään astiaan, työstetään, ja myydään marmeladiksi Suomeen.

Nyt on vihdoin suomalaisen vuoro kysyä: - Sanopa minulle yksi asia, harrastatteko te ruotsalaiset seksiä? Ruotsalainen hymähtää ja vastaa: - Tottakai me harrastamme seksiä! Suomalainen nojautuu pöydän yli ja kysyy: - Mitä te teette kondomeille käytön jälkeen? Me heitämme ne tietysti roskiin! vastaa ruotsalainen.

Nyt suomalaisen kasvoille leviää hymy. Sitten hän sanoo: - Ei meillä. Suomessa ne kerätään astiaan, työstetään ja myydään Ruotsiin purukumiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 13:03

Eikö tullut katsottua satunnaisen matkailijan TV-ohjelmia siellä Mäkelä sen laski. Nyt en mene valehtelemaan kun on lentotoiminta vilkastunut ja koneet suurentuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:43

Kyllä sitä viinaa ilmassa lentää paljon..se onkin arvoitus miten suuri liramäärä..kenpä tietäis sen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:48

Niin paljon että jos ne alas tulisivat niin voitaisiin hieman muunnellusti laulaa: kun kaikki Suomen järvet, viinaksi muuttuivat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:15

Niin paljon, että minulta jäisi juomatta sellainen lasti. En ehtisi elämäni aikana sitä tuhota.