Kumpi on parempi, sänky vai seslonki??

Avainsanat: sänky seslonki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 23:04

Sänky ehdottomasti ja mieluusti oma,seslonkilla vain poikkeustapauksessa,joskus tuli nukuttua,kun "ukkokulta" kuorsas voimallisesti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 00:15

Sänky ja oma sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 00:18

sänky ja kylässä sesloki käy aivan hyvin

Lähteet:
mentiin seslonkiin, laulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 07:39

olen koittanut kumpaakin, kyllä se sänky on parempi nukkumiseen ja muutenkin, mutta

mulle kelpaa mikä paikka tahansa missä ihmiset ei jatkuvasti tramppaa yli,
sänky ja seslonki ovat sieltä luksus-päästä nukkumapaikoiks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:44

Seslonki oli pienporvarillisissakin perheissä tarpeellinen tavara, mutta Oli kerran hitler ja hänen autonajajansa matkalla ja yhtäkkiä

hitler huusi:VARO!

auto oli ajanut kanan päälle, hitler näki maatilan kaukana ja ajatteli että se oli heidän ja lähti viemään kuollutta kanaa maatilalle, vähän ajan kuluttua hitler tuli juoksu jalkaa ja

huusi:Käynnistä Auto!.

Hitler ja autokuljettaja olivat ajaneet vähän matkaa kunnes taas

Hitler huusi:VARO!

tällä kertaa he olivat ajaneet sian päältä, tällä kertaa hitler näki taas maatilan mutta lähetti sinne kuljettajansa viemään sikaa ja anteeksipyyntöä, miehestä ei kulunut vähän aikaan mitää mutta kun hän lopulta saapui hän oli umpikännissä,

hitler kysyi:Miksi olet noin huonossa jamassa,

auton kuljettaja vastaa:No kun minä menin sinne ja sanoin että olen hitlerin autonkuljettaja ja nyt se sika on kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 13:06

Natisuta hetekata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 13:14

resla sen voi nostaa rekeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:04

eikö se ole sama asia, minusta sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:45

Sänky onpi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:46

Ihana sopivan pehmoinen sänky..tilapäisesti nukkuu ihan missä vaan..vaikka autossa..
Vielä lisää mukavuutta..kun on joku kainalossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:45

Olettaisin että sängyssä on pehmeämpi patja maata. Sanon siis sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:02

Sänky sen täytyy olla. Ja mitä leveämpi, sen parempi.