Pitävätkö sahanpurut puun pystyssä?? Olen tuuminut sitä, että kun ne ottaa pois puu kaatuu!!

Avainsanat: saha puu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 00:22

ilman muuta ja sähkölaitteet toimivat savulla, kun se tulee ulos niin laite lakkaa toimimasta

Kysyjän kommentti

niin se on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 23:02

en ole tullut ajatelleeksi asiaa,
mutta nyt kun mainitsit niin ovalsin,
että niinhän se varmaan on ..

pitäisköhän laittaa vähän puruja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 23:06

Muistelin juuri äsken, että tnt:lläkin saa puun kumoon.
Se tekee hammastikkuja, mutta ei sahajauhoa. Terävät tikut sopisivat paremmin pitämään puuta pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 23:06

Uudet purut on hyvä vaihtaa silloin tällöin tai lisätä entisten jatkoksi,päänpuru vaihto-viikot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 07:53

no jos puruilla on tollanen pystyssäpitävä vaikutus,
voisikohan niitä käyttää viagran luomuvaihtoehtona ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:59

Sahanpuru pitää puita pystyssä. Kun puusta sahataan puru pois, niin puu kaatuu.
Puita on siksi, ettei ulkona olisi niin tyhjää.

Hyvä muistaa, että tuuli johtuu puiden heilumisesta. Todiste: Mitä enemmän puut heiluvat
sitä enemmän tuulee. Olen tosin kuullut myös vaihtoehtoisen teorian -että tuuli johtuisi jotenkin auringosta - mutta eihän aurinko paista yöllä. Puut sen sijaan heiluvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:43

Hyvin paljon mahdollista, eihän sitä isoa kiilaa tarvitse pitämään puuta pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 21:56

Näin se on nähtävä. Purujahan siitä tulee hirveä määrä jos se puruiksi tehdään.