Mikä voi pilata loman? Parhaat valitukset.

Luin lehdestä muutaman matkatoimistoille tehdyn valituksen.
Aika uskomattomia, mutta kaiketi tosia?

- "Kukaan ei kertonut, että meressä olisi kaloja. Lapset järkyttyivät."

- "Nainen uhkasi soittaa poliisille ja valittaa, että hotellin henkilökunta oli teljennyt hänet huoneeseensa. Hän oli luullut oven sisäpuolella riippuvan "Ei saa häiritä"-kyltin tarkoittavan sitä, että hän ei saa poistua huoneesta.

- "Lomalla Intiassa minua inhotti se, että melkein kaikissa ravintoloissa tarjoiltiin curryruokia."

-"Keittoni oli liian paksua ja väkevää." (Hotellin asiakas söi lautasellisen kastiketta.)

-"Sulhaseni ja minä olimme varanneet huoneen, jossa on erilliset sängyt, mutta saimme kaksoisvuoteen. Te olette vastuussa siitä, että olen raskaana."

Yksi noista nauratti muita enemmän. =)
Löytyisikö lisää hauskoja selityksiä?

Avainsanat: thomas cook tour operations abta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:46

Ainoastaan umpisurkea ilma voi pilata loman totaalisesti,
kaikkeen muuhun pitää sopeutua.

Kysyjän kommentti

Säälle ei oikein voi mitään.
Se nähtiin juuri Madeiralla. Siinä ei oikein asennekaan pelasta, jos lieju vie tiet ja talot alta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 09:16

Kaverini kertoi: Niin on Lada meitä rakastanut, että puhkaisi ainoan ehjän renkaansa, jottei yksikään, joka Ladalla ajaisi, hermostuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen hermoromahdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:09

huono sää, huonomatkatoimisto, matkaseuralaiset ja ruoka jne. niitä on aika paljon mistä matka voi mennä pilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:12

Useimmassa tapauksessa vain ja ainoastaan oma asenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:24

Epäsopiva matkatoveri on pomminvarma matkan pilaaja - toistaiseksi olen tuolta
välttynyt kun
pelaan varman päälle.
(deturin matkoja en ole kokeillut!!!!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:42

Täysin alkoholisoitunut matkaseuralainen pilaa totaalisesti loman. Itse matkakohteissa ei ole ikinä tullut mitään sellaista eteen, että se olisi vaikuttanut negatiivisesti loman vietttoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 21:54

Pikkuisen otti päähän Kreetalla, kun jouduimme sellaiseen hotelliin, jossa oli nuorisodisko ihan vieressä. Aamuviiteen se jytke ja meteli kuului huoneeseen. Vaihdoimme huonetta kahden valvotun yön jälkeen toiselle puolelle taloa, johon se jytke ei kuulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:54

Kerran meidän mukana oli pariskunta, olimme illalla syömässä vähän ns.paremmassa paikassa. Tämä kyseinen rouva söi kaikki oliivit, mitä oli koko pöydässä tarjolla.Minua vähän ihmetytti, mutta en uskaltanut sanoa sen kummempaa.Kohteliaasti vaan huomautin, että taidat pitää oliiveista.
Seuraava yö oli ollut rouvalla oleskelua vessassa. Outoa ruokaa, liikaa. Nämä ovat niitä oppirahoja, joita maksetaan aina matkoilla. Jos henkilö ei ole ollut vielä oikein missään matkoilla, niin saattaa käydä näin.