Mikä elämässäsi on hyvää ja kaunista,joka tekee elämästä elämisen arvoiseksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 17:22

Minulla on 7 lastenlasta ja se on sanomattoman hieno juttu. Heidän rakkautensa on minun voimanlähteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:34

Rakkaus lähimmäiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 10:54

Ei sitten mikään. Elämässäni mikään ei ole hyvää eikä kaunista, eikä ole elämisen arvoistakaan. En ole koskaan ollut onnellinen ja tälläkin hetkellä olen olemassa vain minusta riippumattomista syistä. Mutta edes kuolema ei ole minun käsissäni (lueppa raamatusta). On siis olemassa olemisen pakko, en tasan tarkkaan olis syntynyt tälle planeetalle, jos vain oisin saanut valita.
Minulle elämä on pakkopullamaista, rangaistusluonteista olemassa oloa. En aio kuitenkaan puuttua toisten elämiin, jos haluavat niin kovasti elellä, siitä vaan.
Vaan jos joku kysyy minulta elämän tarkoitusta, niin jos en suoraan kehoita, ainakin harkitsemaan vakavasti junan alle hyppäämistä. Niin kovasti mie arvostan tätä kummallista prosessia nimeltään ihmiselämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 16:26

lyhyestä virsi kaunis.
rakkaus, perhe, koti, terveys ja työ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 20:14

elämä itsessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 23:16

oppimisen kokemus, jakamisen mahdollisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:40

saunailta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 12:39

Paras asia on se itse elämä eli olen saanut tilaisuuden elämään.