onko paljon mainostettu piikkimatto hyvä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 09:13

Minulla on tuo kalliimpi ja halvempi versio ja ovat yhtä hienoja ja tärkeitä juttuja kuin leipäkone aikoinaan...Ei sillä mun mielestäni ole mitään tekemistä akupisteiden kanssa.Akupunktio kun on niin harvan eurooppalaisen ymmärtämä asia...Pistelee sinne sun tänne on kaukana oikeaoppisesta systeemistä ja siitä voi olla haittaakin.No,yhtäkaikki koko matto on kynnysmattona mökillä paremmassa käytössä ja fiksut liikemiehet on keksineet"itämaisen"idean rahantekoon....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 21:51

humpuukia koko paska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:00

Paljon kyllä on kehuttu,mutta ei ole kokemusta.Kerran oli jo kaupassa käsissä ja ajattelin ostaa..pistin kumminkin takaisin..kun kaikki vimpaimet mitä ostaa jää käyttämättä.kuleksii nurkissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:00

Mulla ei ole sellaista .Mutta mun tyttärellä kylläkin . Hän pitää sit'ä hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:08

LOISTAVA JUTTU! Osta ihmeessä. Aloitat noin muutamalla minuutilla pakkauksessa olevan liinan kanssa. Voit myöhemmin jättää liinan pois ja makoilla piikkien päällä. Loistava rentouttaja.
Perustuu akupisteisiin. Minulla on edelleenkin LOISTAVIEN lääkäreiden, OMT terapeuttien ja fys teraupiettien suositukset. TODELLAKIN HYVÄ ! SUOSITTELEN !!! Ja ei ole hinnalla pilattu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:52

Kaveri kehui sitä kovasti, on kuulemma joskus jopa nukahtanut sen päälle.
Ei käytä liinoja eikä pyyhkeitä välissä ja on auttanut selkävaivoihin, voihan tosin olla että vaivat olisivat hävinneet ilman piikkejäkin oikeassa asennossa. Sopii hänen mukaansa myös ahterille erinomaisesti, siis voi ihan vaan istuakin sen päällä. Ei omakohtaisia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:35

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kuulin joulua ennen kun eräs rouva kehui sitä toiselle. Oli kuulemma erittäin hyvä. Mutta varmaan niidenkin laaduissa on eroja hinnoista päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 23:43

Hyvä ostos, vaikka olikin ensimmäisiä ja sain maksaa kermankuorintahinnan. Rentouttaa ja tuntuu auttavan aineenvaihduntaan. Suosittelen.