mitä mieltä olette joukkoliikenteestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 21:39

Meidän kulmallamme Suomea joukkoliikenne toimii melko mukavasti, muualla Suomessa, etenkin harvaan asutulla maaseudulla, on ongelmia joukkoliikenteen toimivuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 21:53

Kyllä meillä toimii ihan riitävästi..pääsee kyllä kulkemaan..aamuta iltaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:25

Kyllä sen tarpeellinen palvelu. Hyvin se meilläkin toimii. Täältä nukkumalähiöstä 20 minuutin matka keskustaa ja maksaa 2,5 €. Lippu on voimassa 2 tuntia. Hyvin kerkiää asiansa toimittaa. Muuten kuin pakottavista kierrän keskustan kaukaa. Ei ole tarvetta sinne mennä, kun en harasta mitään "shoppailua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:36

Helsingin alueella toimii ihan tyydyttävästi,
tosin kilpailuttamisen seurauksena kalusto osittain aika kehnoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 00:37

monelle hyvä ja tärkeä asia. minä itan joukon autooni mikäli ollaan menossa samaan suuntaan.Eikö sekin ole joukkoliikennettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:31

joukkoliikenne on erityisen hyvä asia. aikoinaan tehdessäni 4 - vuoroa oli ihanaa kun pääsi illalla myöhään / aamulla aikaisin lämpimään autoon eikä tarvinnut luistella itse teillä.
säästää luontoa. voi nauttia matkaseurasta eri tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:34

Meilläkin on joukkoliikennettä: maanantaisin ja torstaisin pääsee kirkonkylälle kahdeksi tunniksi.
Reittitaksilla, joka perii maksun linja-autotaksojen mukaan. Muuten hyvä palvelu, mutta aiheuttaa vaikeita valintoja: pankki- ja kauppa- asioiden jälkeen syömään, kirjastoon vai kampaajalle. Kaikkea ei ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:49

Käytän aina joukkoliikennettä, kun oma kulkuneuvo on jossain liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 19:34

Ihan nurkalta ei joukkoliikenne kulje. Mutta tuiki tarpeellinen se on monelle liikkujalle, sillä eihän kaikilla ole autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 21:30

Tarpeisiini nähden ihan mallillaan on meilläkin joukkoliikenne. En ole käyttänyt kuin just ennen joulua viimeksi. Kun piti postissa käydä keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 23:45

Joukkoliikkeilen päivittäin. Ei tulisi mieleenkään pyöriä auton kanssa keskustassa. Mökkimatkat ja muut kaupungin ulkopuoliset reissut huristelen autolla. Kannatan joukkoliikennettä: mukavaa, halpaa ja vaivatonta menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 00:31

eipä valittamista, hyvin riittää minun tarpeisiini