Hyvää ja turvallista lomamatkaa?

www.aamulehti.fi/uutiset/ulk...jaa/172266
Menisittekö kyytiin jos tietäisitte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 00:21

Tai iltakävelyretkelle lomamatkalla www.yourdailymedia.com/media...ain_Walk_2
toivottavasti toimii linkki tuo...
Pakko tunnustaa,sain tän videon jo vuosia sitten,mutta en ole kertaakaan katsonut kokonaan,en ole uskaltanut,mutta nyt tupsahti jostain esiin ja liitin ja katsoin...hirrrrvitti.

Kysyjän kommentti

Ennemmin lennän.
Toisaalta tuolla olisi remonttityömaata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 17:54

Onneksi ei tiedä. En menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 19:06

Hyvinhän tuo on pärjännyt tähänkin asti. Ja ammattitaito on kasvanut noina vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:21

Jos tietäisin, en menisi. Ehkäpä tässäkin tieto tuo tuskaa kuten niin monessa muussakin asiassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 19:30

Osaa jo varmaankin ammatin hyvin, joten turha kai pelätä, mutta en silti kyytiin menisi jos tietäisin, ettei ole ammattipätevyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:38

Yleensähän menee niin, mitä ruotsi edellä sitä suomi perässä. Toivottavasti ei tällaisissa tapauksissa. En kyytiin menisi, jos tietäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:56

En menisi kyytiiin jos tietäisin..onhan ammattitaitoa kyllä tullut..en kumminkaan siintä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:05

Hyvinhän tuo mies on lentänyt jo 13 vuotta. Voisin lähteä kyytiin. "Etteenpäen"...sano mummo ilimalennolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:38

Jos tietäisin niin en menisi. Mutta on hänellä varmaan hyvä ammattitaito noiden vuosien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:32

Huhhuh... luontaisesti vältän esim. turkkilaisia lentoyhtiöitä kuin ruttoa. Tuossa yksi esimerkki että kannattaa kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 00:03

Eiköhän tuo ole oppinut jo 13 vuodessa lentämään. Ainakaan ei kerrottu mistään onnettomuuksista.

Aina ei tieto, taito ja kokemuskaan pelasta. Ilmailuhistorian tuhoisimmassa lento-onnettomuudessa Teneriffan vanhalla kentällä keväällä 1977 kaksi Boeingia törmäsi toisiinsa. Toki onnettomuuden aiheuttajana oli monta sattumaa, mutta eräässä dokumentissa KLM:n perämies sanoi kapteenille, että hänen mielestään lennonjohto pyysi odottamaan, mutta kapteeni oli ärtynyt myöhästymisestä ja viittasi kintaalla moiselle ja lähti nousukiitoon sillä seurauksella, että törmäsi PanAmin koneeseen. 583 ihmistä kuoli.

Lähteet:
Wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:07

kiitos toivotuksesta, vaikka en minnekään lähde.