Miks ajaa BMW:llä kun voi lentää LSD:llä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 17:34

.....aistivääristymiä tai -harhoja eli hallusinaatioita, todellisuuden taju on häiriintynyt.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 17:49

Monen lentomatka on johtanut vain alaspäin.
Vauhdikkaasti toki, mutta siltikin aika ikävästi yleensä päättynyt lento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:06

Minä olen ollut useinkin BMW:N kyydissä , mutta en ikinä lentänyt LSD:N kyydin mukaan, ja eikä ole edes mieleeni tullut ilman passiani lentoon lähteä, mistäs sitä tietää mihin päätyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 19:04

Matkatavarat kulkee kätevämmin Bemarissa, joten suosittelen sitä käytettäväksi mieluummin. Ja vielä näin talviaikaan, se on kuitenkin noista kahdesta parempi vaihtoehto siinäkin mielessä ettei tule niitä paleltumisvammoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:40

Kyllä mie kans tavarani bemuuni pakkaan. Jätän LSD lennon seuraavaan kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:09

Kyllä on mukavampaa mennä BMW:llä..on paljon helpompi pakata tavarat...ja muutenkin tilavampaa menoa..ei tule ahtaanpaikan kammoa..En erikoisemmin pidä lennoista..mutta pakko lentää joskus,kun reissuun lähtee lämmittelemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:41

Bemarilla taitaa sittenkin pysyä vähän pidempään hengissä kuin siinä LSD jengissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:50

Asia on niin, että me emme tarvitse toisiamme .