Olen nauttinut tänään, cherrystä, punschista, rommista ja cognanacista, vaikka sairauslomalla kotona, mitä mieltä ootte?:

Napsuperheeni: tuomitaanko, tehdäänkö hätäsiä johtopäätöksiä, ilmotetaan työnantajalle, vai kuinka tään asian mietit omassa päässäsi, olenko siis tehnyt väärin ??

Lisätty: 04.03.2010 - 20:02

Voi teitin kanssa, onks mä näin läpinäkyvä?? Tosin en syönyt tänään kuin 1/3 Pandan liköörikonvehtipussista, ja kiva kun ette tuominneet pahemmin;) ootte te niin kivoi kamui napsulaiset, jotta;)

Lisätty: 04.03.2010 - 20:40

onneks tää "tauti" iskee vaan pari kertaa vuodessa:D

Avainsanat: bunssi cherry nauttiminen sairausloma rommi cognac

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 17:00

kaikkia noita hienoja litkuja saa pullossakin,
ilman sitä suklaasokerimössä,
en kavalla sinua (mistähän asiasta voisinkaan) mutta vakavasti kehoitan harkitsemaan luomuviinojen käyttöön siirtymistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 16:56

Helkutan suklaaholisti, minä ilmoitan työpaikkaasi kyllä tuosta paheesta, tai voisin jakaa sen paheen kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 17:33

Olet näköjään riippuvuussuhteessa noihin makuelämyksiin.
Onkohan lääkärikin sen jo todennut ja antanut loman "mussuttelua" varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:22

Oletan tietty,että olet nauttinut noita lääkkeeksi ja täten sairaslomasi voi jopa lyhentyä kun paranet nopeammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 19:01

Jos pari pussillista vetäiset yhtämittaan, saatat olla pöllyssä. Muista hävittää paperit huolella ettei kukaan vai kavalla sinua työnantajallesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:16

Ole huoleti,me napsulaisethan ollaan kuin yhtä suurta perhettä, kukaan ei siis käräytä sua työnantajalles, vaikka melkoinen sekakäyttäjä taidat ollakin. Ja siis ihan yksin tempaisit koko pussillisen huiviin vai miten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 19:27

Kyllä olet melkoisen humalahakuinen, kun pitää samaan putkeen vetää vielä sokerihumalakin. Huh, tuolla menolla sokerit ja promillet keikkuu ties missä, mutta onneksi olet sairaslomalla. Saat nukkua kaikki kännit samalla kertaa pois. Kerro vieraille jotka käyvät potilasta tervehtimässä, että sinulle ei saa tuoda konvehteja, kun väärinkäyttö on ihan ilmiselvää. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:07

No johan meni elämä makiaksi. Paranemista siulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:33

Makeeta elämää olet saikkarillas viettänyt,kateellisena aivan,kun en itse voi NIIN makeeta eloa elää,otahan iisisti ettei mene vatsa perin sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:42

Mikäs siinä, hyvä että suu on makea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:19

Voihan nitä onnen sairaslomapäiviä..nyt voit huoletta ottaa ihan mitä vaan...ja huomenna parantelet oloa...ei me kyllä mennä juoruamaan työnantajallesi..sinulla jäi vielä huomiseksikin..että voit jatkaa samaa rataa..ja kun loppuu mene ostamaan lisää..että riittä koko sairaslomaksi..Kunhan sitten lopetat,kun sairasloma loppuu...että vaaka ei ala uhkailemaan lisäkiloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:27

saahan sitä sairaslomallakin vähän maistella.kunhan kotona olet, etkä näyttäydy jullkisesti.