mitä tehdä , että tunneelämä kohentuisi ja nousisi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:32

Apteekista vastaus kaikkeen,osasto-hyvä olo.Olisko näin,että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:35

Arvoitukseksi jää tämä kysymys , oletko mies tai nainen, eri ohjeita löytyy, anna vihjeitä enemmän, muutkin voivat osallistua elämääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:17

samalla voisit kertoa mikä siinä mielestäsi on vialla,
konstit ja lääkkeet on monet, mutta ennen reseptin kirjoittamista pitäisi olla tietoa taudista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:54

Soita tonne terveyskeskukseen ja kysy niinkuin täälläkin kyselet .Kyllä ne varmasti sinut auttaa eteen päin . Olen aivan varma.Se kuuluu tohon mielenterveyteen. Heti saat apua kun toimit neuvojen mukaan.Ei mitään hävettävää ne hoitaa kaikkia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 18:59

Tutkaile ensin missä mättää ja lähde siitä liikkeelle, eli mitä voisi tehdä toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:22

Eikös täällä napsussa ihan hiljattain kyselty näitä samoja asioita monta kertaa joten rullaapa sivuja takaperin niin löydät sieltä hyviä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:45

Joo olen samaa mieltä,kuin Tuulikki 100..niin löytyy asiaasi tietoa..Ei ole tietoa mikä tunne-elämääsi riivaa..kun olet alamaissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:45

Sun tarttis tehdä jotakin oman hyvinvointisi eteen...tunnistaa ensin missä mättää ja sitten hakeutua avun piiriin , jos asia on vielä sen jälkeen asjankohtainen.