Kytkykaupoista tuli mieleen,kuka tarvitsee esim.1000 tekstarin pakettia? Itselleni riittää max 50/kk,entäs muut Napsut?

Avainsanat: kytkykauppojen puhe-ja tekstaripaketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:26

Enkä ne nuoret ja ihastuneet tarvitsevat. Me vanhemmat emme enää sellaisia harrasteta, korkeintaan kysellään lastemme perään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:26

Teinit txtailee.

Itelleni riittää varmaan alle 50.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:30

Voi helkutti sentään, minä otin joskus liittymän jossa näitä textareita sai myös satoja, helkatan hyvä tarjous, vaan olen sen verran sokea ja kärsimätön että olen 2 textaria lähettänyt, ei hermo kestä näpeltää ja silmä ei viitsi katsoa, eli mää soitan, ja laskut välil ottaa päähän mitä toi RADIOLINJA lähettää 9 € , ja mää ole puhunu kavereille, mieheni he laskuttavat 4 € ja siin on mukana texttrarit.Ei puhelinlaskut ainakaan mitään riitaa saa aikaseksi tai kyselyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:33

Nuoret näyttää viestejä laittavan tiuhaan tahtiin, minulta ne jää vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:04

Yleensä vain soittelen kun on asiaa. Täytyyhän se joskus äänikin kuulla. Tekstareita käytän matkoilla (15/kaksi viikkoa). On huomattavasti edullidempaa kuin soittaminen ja vastaanottaminen ulkomailla. Muuten txt-viestit on aika turhia. Nuoriso kyllä niitä käyttää ja saattaa olla heille tarpeen. Pitävät kuulemma oikein kisoja, kuka on nopein tekstaaja.
Muuten nuo puheaika ja tekstiviestitarjoukset ovat kytkykauppaa.
Toiset syö vain hieman ja toiset nielevät koko syötin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:09

yleensä olen laiska näpyttelemään textareita, soitan jos on asiaa.
teini-ikäisille ( sukulaistyttöjä ) ei edes riitä se 1000 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:21

olen näköjään laskujen mukaan lähettänyt 1-5 viestiä kk, joten tuskin paketteja tarvitsen.
Compulla joskun multimedian lähetän jos tiedän että vastaanottajalla on valmius siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:37

Minulla ei kyllä tekstarit nosta laskua..kun en viitsi näpytellä..on niin hankalaa hommaa..Silloin kun olen jossakin reissussa lähetän tekstareita muutaman..kun on halvempaaa kun soittaminen..ja kyselee mitä kuuluu..Kyllä mielummin ihan soitan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 19:19

Ei tule käytettyä tekstiviestejä. Hidasta se on niitä kirjoittaa eikä asiaa saa aina mahtumaan siihen yhteen viestiin. Vastaanottaja joutuu sitten lukemaan monesta viestistä asiaa, ja jos lukee ne vielä väärässä järjestyksessä, niin hankala on tajuta mitä toinen on viestittänyt. Jos puolessa vuodessa laitan kaksi viestiä, niin siinäkin saattaa olla yksi liikaa. Nuoret niitä tuntuu lähettelevän enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:05

Ei ole minun juttu, voin lähettää ilmaisekksi 20/kk ja muutamaan jää.nuorison juttuja.olen niin hidas kitjoittamaan että mieluummin soitan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:34

jos mun puhelut ja tekstarit jakaisis vuodelle tasaisesti -tuliskohan 5 txt / kk ja jotaan 10min puhetta / kk. elikkäs maksan vain siitä mitä käytän ja perusmaksun. perseestä tollaset kytkyt. on se hyvä että saa puhelimen "osamaksulla" mutta siinä sitten kärvistelet ja häiriköit sukuasi soittamalla alvariinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:53

1000 tekstaria on aika paljon . minulle riittäisi 50 tekstaria. enemmänkin tuo on nuorten juttuja.