mikä on kauhein ruokaelämys jota olette maistaneet, ettekä ikinä enää syö toista kertaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:39

Barcelonalaisessa paikallisten ravintolassa epämääräistä mössöä,tais olla siansorkkiakin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:18

Iisalmelaisessa baarissa söin kerran jotain paikkakunnan perinnekeittoa. En syö toiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:37

Kaalilaatikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:11

Puerto de la Cruzissa tilasin kalakeittoa.
Olikin lähes meriveden makuisessa liemessä yksi simpukka, yksi katkarapu ja joitain kala rääppeitä. Kaikki vieläpä kuorineen päivineen.
Lusikallisen maistoin ja syömättä jäi. Eivät perineet maksua, kun huomasivat miten kävi.
Seuraavana päivänä lähellä Noelia hotellia olevaan "Karin" ruokapaikkaan.
Tumma leipä, lohikeitto ja vesi. Jäkiruoaksi kakkukahvit. Todella hyvää.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:15

Aikojen alussa koulussa oli pakko syödä(ainakin meillä).Kaalikeitosta jäänyt ikuinen trauma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:21

välttämättä en halua enää ikinä syödä friteerattuja kukonvarpaita.
Pekingissä oli pakko kohteliaisuuden vuoksi niitä narskutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:25

Pekingissä minäkin sain sen 'never again' ruokakokemukseni,
etikassa ja inkiväärissä marinoituja ankanräpylöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:32

Itävallassa pitkä patikoinnin jälkeen ruokaa jonka nimeä en muista, mutta siinä oli ihrasta tehtyjä palleroita...hups.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 18:06

Raakoja ostereita en tule suuhuni laittamaan toista kertaa. Oli todella kuvottava kokemus. Ei edes snapsi auttanut lieventämään sitä etovaa tunnetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:07

static.panoramio.com/photos/...536495.jpg
Kuvan kuppilassa jouluaterialla söin tikkuista ja palanutta kalaa. Paikka on Puerto de las Nievesissä.
Ajellessa pääsi kello livahtamaan hieman liian äkkiä ja tuli kiire löytää auki oleva ruokapaikka.
Täällä kutsuttiin ystävällisesti sisään ja ruokaa tuli, mutta laatua ei varsinaisesti voinut kehua. Kaiken kruunasi se, että moskasta sai maksaa tuplahinnan. Kovin paljon se ei ollut, mutta ei juuri piristänyt jouluaattoa.Tarkistin asian ulkopuolella olevasta hinnastosta, mutta sillä välin paikan pitäjä oli livistänyt joulun viettoon ja pannut ovet kiinni.
Tuolla en syö enää ikinä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:50

Mustekala on sellainen mitä en halua enää edes maistaa..Kerran söin Rodoksella..ja ihan kumimaista..yäk ja kallis oli hinta..Tykkään kyllä kalasta muuten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:29

Lapsena söin maalaistalossa tappaiskeittoa, kun sika oli teurastettu edellisenä päivänä. Keittoon mätettiin kai kaikki sian sisäelimet ja se haisi ihan hirveälle ja maistui vielä pahemmalle. Pakotettiin syömään ja kun jouduin kesken kaiken nurkan taakse oksentamaan, minulle oltiin vihaisia kun en mokoman herkun arvoa ymmärtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:18

Maksalaatikko. Jo pelkkä ulkonäkökin etoo ja haju ja maksu vielä enemmän. Kissalle syöttäisin jos kissa olis