Onko sinulle tärkeämpiä pienet yksityiskohdat vai suuret linjat, mikä on sinun tapasi suhtautua asioihin?

kaikki kategoriat

Avainsanat: suuret linjat yksityiskohta sinun tapasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:07

Linjaratkaisut ovat tärkeitä! Kun suunta on valittu, sen jälkeen pienetkin yksityiskohdat "loksahtavat" paikalleen.

Kysyjän kommentti

silleenhän sitä eteenpäin mennään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:43

Työni puolesta olen joutunut katsomaan pieniä yksityiskohtia, mutta perheeni kohdalla suuria linjoja, he ovat kaikin puolin suurempia mitä minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:57

riippuu vähän asiasta , miten niihin suhtaudun. tärkeimpiin asioihin suhtaudun vakavimmin, mutta arkisiin asioihin vähän millä mielellä olen sillä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:14

Pitkälle katsella pitää huomioida myös ne pienet yksityiskohdat. Suhteessakin siis: ei ne suuret puheet vaan ne pienet teot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:18

Isolla pensselillä suuret pinnat ja pienellä siveltimellä esiin yksityiskohdat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:27

Riippuu tilanteesta, elämän pienet yksityiskohdat tuovat arkeen iloa. Suurta pintaa pitää tarkoin harkita ennen kuin sitä raapaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:33

Pienistä yksityiskohdista koostuvat suuret linjat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 17:28

Pienet yksityiskohdat ovat minun suhtautumistapani. Niistä sitten kehittyy se yksi ja iso kokonaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:53

Suuret linjat ovat minun juttuni,näpertelyt jätän muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 02:56

Suuret linjat. Mä tykkään imuroida, koska niin näkee työnsä tuloksen isolla alalla. Miehen siivoaminen taas on pienten juttujen, kuten hellan, hinkkaamista. Mä pidin joitain vuosia sitten pienen puheen hänen insinööriksi valmistumisensa johdosta (hän työskenteli jo tuolloin laivasuunnittelijana) ja sanoin, että hänellä on hermoja ja taitoa keskittyä pieniin asioihin. Sen takia mä olen tämmönen huuhaa-humanisti ja hän on suunnittelija.
Me muistetaankin asiat ihan eri tavalla. Mä muistan paikan ulkonäöltä, hän muistaa paikkakunnan tai kadun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 00:28

Suuret linjat. Yksityiskohtiin puututaan, jos vaikuttaa kokonaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 01:19

Suuret linjat pitää elämässä olla..pienet siinä rinnalla..mitkä on monta kertaa tärkeitä..että elämästä saa kaiken mahdollisen...mitä haluaa...