mikä olisi työttömälle, halpa ja hyvä liikunta muoto ja harrastus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:29

ulkoilu kävellen, 10 000 askelta päivittäin,
vaikka en ole työttömyydestä juotunutkaan kärsimään,
niin tämän olen hyväksi ja tehokkaksi todennut
(eikä maksa mitää)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:39

Pienellä rahalla voi liittyä moniin tukiliikuntaelimien hyvään ylläpitoon esim. Uimahalleissa, ja lähiurheiluseurojen pelaamiseen, ottaa vaan yhteyttä, sydänyhdistykseen, reumasairauden, tai hengityselinsairauden yhdistykseen, jokainen ihminen on tervetullut ja myös ne muut ihmiset ovat ensimmäisen kerran yhdistykseen tulleet myös.Hellään huomaan ottavat uudet tulokkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:12

Kaikista halvin - suorastaan ilmainen - on kävely ja tanssi sekä uinti ovat erinomaisia liikuntamuotoja. Niistä joutuu jonkin verran maksamaan, mutta aika monessa kunnassa ja kaupungissa työttömät saavat uimahalleista alennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:25

Ulkoiluhan ei maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:38

Sauvakävely.
Jos omistat fillarin, niin satula päin persauksia ja menox!

Kävelyyn ja pyöräilyyn voit ottaa kulttuuria mukaan ja käydä samalla kirjastossa tai ilmaisissa taide yms. näyttelyissä. Samalla reissulla voi hoitaa muita "juoksevia" asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:19

Ovesta ulos ja lenkille. Voi kävellä, laulaa, sauvakävellä.Kun menee uimahalliin ei ole kallista .Sieltä saa hyvää oloa ja tulee voimisteltua kun ui.Täällä kerta maksaa 2.40e. saa olla ihan tarpeeksi .Kivaa kun vesi hyväilee ihoa.Tulee hyvä olo ja mieli. On juttukavereita.Vesijuoksua siellä moni harrastaa.
Kun liukkaus lähtee tulee pyöräily.Pelkkä kävely kun katselee kevättä ja lintuja, tuo hyvän mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 17:20

Käveleminen ei maksa mitään, ja on tehokasta kun vähintään tunnin kävelee ja hankkii itselleen pienen hien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:11

Ulkoilu on ilmaista..Uimahalliin pääsee edulliseti työttömät..Minä käytän paljon uimahallia..käyn siellä kuntosalilla,uimassa ja vesijuoksussa...ja kaikki kuuluu sisäänpääsy-maksuun..Tänäänkin nautin koko ihanuuden uimahallilla...ja kyllä on hyvä olla...ihana rento olo..
Ja samalla voi saunoa uimahallilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:31

Lenkkeily, hiihtäminen, pyöräily (käytettyjä, kunnostettuja fillareita saa edullisesti).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:49

Itse pidän sauvakävelystä kun kelit ovat sopiva,t on yllättävän monipuolinen liikuntamuoto eikä ole kalliskaan. tietysti vaatetus sään mukaan ja hyvät jalkineet ja tietysti sopivat sauvat. mikäli verrataan kävelyyn niin suvojen hinta on ainoa joka lisää kustannuksia. tuskin kukaan nakuna käy kuntosalilla/uimassa eli ilmaista harrastusta ei olekkaan.