kumpi on parempi nuukus tai tuhlaus rahaasioissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:12

omien mahdollisuuksiensa ja rajojensa tunteminen ja tunnustaminen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:16

Kysymys on vähän epätarkka, kotitalouden vai valtionhallinnon mukaan, minä kyllä käytän omia rahojani ja valtio saattaa käyttää myös perheemme varoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:09

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Tuolla periaatteella jää jotain sukanvarteenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:18

Ei kumpikaan. Tasainen keskitie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:40

Kultainen keskitie,omassa taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:25

Ei kyllä kumpikaan. Jos on rahaa ettei pas.....e taivu ja niin nuuka ettei edes itselle raski vaatteita ostaa tai lääkätriin mennä. On saituri ihan oikeesti .Toinen tuhlaa ja tuhlaa toistenkin rahat ja varallisuudet. Niin mihinkä lopputulokseen tullaa.Kultainen linja paras linja, omaksi parhaaksi.
Itse menomme ja tulomme tiedetään ,eletään sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 17:16

Varojen mukaan se on elettävä. Jos ei paljoa ole, ei siitä jää tuhlattavaksi. Ja jos taas on paljon rahaa, niin voisi sitä vähän nuukaillakin, ettei kaikki mene turhuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 17:38

Äärimmäisyydet luovat tuskaa. Olkoon sitten kysymys kummasta tahansa.
Molemmat yhdessä, eli nuukailee tuhlatessaan ja päinvastoin on vielä toivottomampaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:35

Siltä väliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:59

Ei ole järkeä tuhlata vaikka rahaa olisikin mutta turha nuukuus saattaa kostautua helposti. Hyvä olla hinta ja laatutietietoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:37

molemmissa on varmaan tuo ääri - ja sisäraja. kummankin yletön korostaminen ei onnistu pidemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:55

Sellainen kultainen keskitie..turhuuteen en tuhlaa rahaa...mutta tarpeitani tyydyttäviin asioihin..kyllä voin pistää reilusti rahaa..