Ovatko lastenkodin lapset sinusta huonompia,kuin omassa perheessä varttuneet?Jos ovat,niin perustele,jos ei,niin perustele vastauk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 14:38

Miksi olisivat? On niitä viiden tähden sekopäitä eliittiperheissäkin. Tottakai ihmisen taustat ja juuret vaikuttavat siihen miten elämänsä elää ja millainen ihmisestä tulee, mutta ne valinnat ihminen tekee ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:36

Ei.
Molempien kanssa vuosia työskennelleenä näen vain arvokkaita ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 11:07

Ei ne oo sen huonompia, lastenkodin lähtökohdat eivät vain näytä olevan yhtä hyvät, kuin omassa perheessä kasvaneet. Sieltä tahtoo kasvaa enemmän nuorisorikollisia, kuin muualta. Johtunee enemmän olosuhteista, kuin heistä itestään.

Lisätty: 20.08.2008 - 11:10

Ihminen on luotu perhe-elämään, eikä tällaiseen lastenkodin kollektiiviseen elämän muotoon. Kaikki eivät sopeudu siihen ja jos yhteiskunnalla ei ole näille muuta tarjota, se on sitten tyytyminen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 11:26

Jos olisivatkin (millä mittarilla sitten mitataankin) kun ns. juuret puuttuu ihmiseltä saattaa tulla ongelmia...siis saattaa... en yleistä, mutta kaikesta tästä huolimatta itse lapsi on tähän syytön, näin ajatellen itse. Pohdiskella voisi lisäkin, mutta näin lyhyesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 20:23

nuorisorikollisia tulee paremmistakin perheistä, lastenkodin kasvatit joutuvat vain enemmän huomion kohteeksi näissä asioissa. Sivusta seuranneena sanon etteivät ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 21:09

ei varmasti, kovin erilaisin eväin me joudumme omistakin kodeista lähtemään maailmalle, kyllä lastenkodeista tulevat mahtuu siihen joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:44

elä rupee solvaa, kyllä me pärjäillään