Elä elämääsi aivan kuin ..............miten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 11:04

Eläisit viimeistä päivääsi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 11:12

Voisin katsella jälkeeni jolloinka sen viimeisen oven jälkeeni hiljaa suljen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:46

pellossa. (siellähän on se poikkinaintikin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:51

aivan kuin olisit juuri saapunut tähän maailmaan,

- katsele, kuuntele, ihmettele, arvioi, ajattele ja opi -

Lisätty: 04.03.2010 - 13:21

onttopohja on oikeassa

"elämä on yhtä helvettiä"

mutta on syytä muistaa, että käymälässähän täällä vain ollaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:14

Nautin joka hetkestä mitä elän...en pihistele rahojen kanssa annan palaa täysillä.. ei tiedä koskaan miten pitkään saa nauttia elämästä...eli koska noutaja tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:16

Kuin päiväsi oisi viimeinen.Eli nauti jokaiseta hetkestä minkä saat elää täällä maan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:37

Elämä on itse asiassa yhtä helvettiä. Se vie suurimman osan ajastasi, ja mitä saat kiitokseksi? Kuoleman! ...Hautakivessä lukee.....Hyvä oli eläessään, mutta parempi kuolessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:25

Elä elämääsi kuin kuolisit huomenna ja rakasta/rakastele kuin eläisit ikuisesti(eikös mennyt jotenkin noin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:40

En tajunnu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:55

Elä elämääsi kuten haluat. Uskalla olla oma itsesi, ettet kadu elämätöntä elämää viimeisellä tuomiolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:41

...eläisit paratiisissa, jossa ei huolta ja murhetta tunneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 00:41

Mina avaan syömmeni selälleen ja annan päivän paistaa
Minä tahdon kylpeä joka veen ja joka marjan maistaa -
Minun mielessäni on Juhannus ja juhla ja mittumaari ja jos minä silloin itkenkin , niin siellä on sateenkaari.

Lähteet:
Eino Leino