Onks tiatoo?Anabolisista steroideista-koiralle ilmeisesti ruiskeena,kun boitsun reisilihakset kovin surkastuneet ja heikot.

Tietoa mistä yms.kokemuksia?

Lisätty: 04.03.2010 - 12:17

Hyvät Napsut;kysymyksessä on iäkäs koira,mutta ei liikaa,jalka/lonkka vioittunut onnettomuudessa muutamia vuosia sitten ja kuulin raitilla ky.steroideista.Itse en tarvitse tuotteita noita,vaikka en ole enää nuori leijona.Lopputaipaleellahan ei ole kovin väliä,mitä mömmöjä saa,jopa kiellettyjä?

Avainsanat: iäkkään koiran vaivat;apua jtkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 02:50

Nyt et todellakaan luota raitilla kuuleemiisi juttuihin ennen kuin olet puhunut asiasta asiantuntijan eli eläinlääkärin kanssa.

Yleisesti ottaen koirille suositellaan kuntoutukseen uimista ja se olisi varmasti iäkkäällekin koiralle hyvä vaihtoehto. Stereoidien haitoista ihmisille on jo paljon tietoa, et sä nyt oikeasti halua niitä parhaalle ystävällesi syöttää sen viimeisinä elinvuosina, kun on koiralle tarkoitettujakin tuotteita olemassa. Meidän 9-vuotias koiramme syö nivelten jäykkyyden vuoksi Cartivettiä. Tätä eläinlääkärin suosituksesta.

Kysyjän kommentti

Arttuboy on mun pojan koira,mutta mulla ollut usein pennusta lähtien,Nyt meni Muhammed vuoren luokse eli olen ollut koiravahtina Hussen&Matten lomaillessa;en tietenkään ryhtyisi mihinkään ilman eläinlääkärin jutustelua.A saa jotain nivelrikkoon..mutta kotona(liukkaat lattiat)kävely kovin jäykkää,mutta ulkona pistelee kuin höyryveturi.Lattalle olen levitellyt pyyhkeitä ja tuntuu helpottavan kuljeskelua.Murheellista rakkaan eläimen ikääntyminen,mutta väistämätöntä,sitä haluaisi vain helpottaa ei tarkoita pitkittää,enempi kuin tarvis.Päivä kerrallaan kuten meillä ihmisillä :-)Aurinkoista torstaita!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 11:04

Doping on kiellettyä urheilijoitakin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 11:04

Kehoittaisin boitsua lähtemään ulkoiluttamaan omistajaansa. Välttyy sterodeista näin ollen kumpikin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:45

Voisit ottaa itsellesi niitä ruiskeita joka lihakseen ja jos hyöty on hyvä , niin koirallesi anna niitä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:15

Tämä on kuitenkin melko kevyttä kamaa verrattuna aiempiin tiedotuksiin, sillä edellisenä päivänä julkaistu teksti on luonteeltaan pohdiskelevampaa:

Poliisilaitosta vastapäätä olevan lemmikkieläinliikkeen asukkaat ovat murheellisia, kun joku pilasi heidän juuri somistettua näkymää viime yön aikana. Tuntematon Picasso sotki tussilla näyteikkunoiden uusittuja mainosteippauksia.

Poliisikoiratkin ovat vihaisia tällaisille heidän ruokamarketinsa töhrijöille.

Puolalaisen aforistikko Stanislaw Jerzy Lecin mukaan: “Minkäs teet, kun poliisikoira heiluttaa vain häntäänsä”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:18

Mars ..mars kumpikin ulos lenkille...tulee voimaa lihaksiin..niin surkastuminen pysähtyy...ja voima lisääntyy.