Parempi yksin kun huonossa seurassa ...vai mitä.........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 12:22

Kyllä totta on.Et parempi tosiaan yksin kuin huonossa seurassa. ihan paikkaansa pitävä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 11:02

Täysin samaa mieltä. Sillä konstilla ei ainakaan opi huonoille tavoille. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:48

...kuin rähjäävän akan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:57

voi sitä ajatella toisinkin päin

jos olet riittävän vahva, voit saada paljon hyvää aikaan siellä huonossa seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:58

tuo pitää kyllä visusti paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:22

Ilman muuta yksin parempi..kun huonossa seurassa..Kyllä on nautinto,kun joskus saa olla ihan yksin..siintäkin voi nauttia todella..saa olla pitkin tai poikin..syö sillloin kun on nälkä..eikä tarvi välittää ruoka-ajoista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:12

Stalin pitää puhetta suuren salin edessä. Yht´äkkiä salista kuuluu aivastus:
- Kuka aivasti?!?! (salissa hiljaisuus)
- Ensimmäinen rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi! (raikuvia aplodeja)
- Eli kuka siis aivasti?!?! (salissa hiljaisuus)
- Toinen rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi! (aplodeja, huraa –huutoja)
- Kolmannen kerran! Kuka aivasti!!! (hiljaisuus)
- Kolmas rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi (loputtomat aplodit)
- Siis KUKA aivasti!!!!!!
- Minä, minä... Minä aivastin, kuuluu salista pelonsekainen ääni.
- Terveydeksi toveri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:30

Jäätävä juttu OPOY;pitänee kysyjän lause paikkansa,mitä sitten huono seura tarkoittaakaan.Monesti on yksin parempi ilman minkäänlaatuista seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:33

Parempi yksin kuin huonossa seurassa tai paskassa parisuhteessa.Tähän nykyiseen niin tyytyväinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:53

Olen samaa mieltä.