Luetko Outi Pakkasen dekkareita, mitä niistä pidät?

www.outipakkanen.com/

Avainsanat: dekkari outi pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 11:16

Olen lukenut varmaan kaikki muut paitsi uusinta, se ei ole vielä sattunut olemaan juuri silloin kirjastossa, kun olen saanut kyydin sinne. Pidän Pakkasta yhtenä parhaista suomalaisista dekkaristeista.
Luen myös ruokareseptit vesi kielellä!

Kysyjän kommentti

Muistivirhe ei ehkä ole niitä Outin parhaita, mutta jos tyylistä tykkä kannattaa ilman muuta lukea

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 10:14

En ole varsinaisesti dekkarien lukija, luen mieluummin kaunokirjallisuutta ja tietokirjoja.
Ruotsalaisia eli Anna Janssonia ja mari Jungstedtia luen kyllä. Yhtään Pakkasen kirjaa en ole lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 10:33

Hän on minulle täysin outo kirjailija. Minulla on omat tietyt kirjailijat joiden teoksia luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:48

Minä luen hyvin vähän Suomalaisten kirjailijoiden tuotoksia jotka nykykirjailijoita ovat, nuorempana luin vaikeaa kieltä käyttävää F.E, Sillanpäätä jopa SUVIYÖN, ja Mika Waltaria monet kirjat, ja lähinnä luen Venäläisiä kirjailijoita koska olen hyvin Slaavilainen perimältäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:59

Muistaakseni vain yhden olen lukenut,mutta en pahemmin piitannut,jos saa sanoa lapsellinen tarina ja samanmoinen naiivi kerrontatyyli(kaikki vain mun mielestä :-O);mulle plussaa oli Hgin kaupungissa ja siitä kertovana tarinana.Sori OP.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:01

en lue kyseisen henkilön dekkareita ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:18

Olen lueskellut aika monta niistä,
luen niitä sellaisille joilta lukeminen ei enää niin kovin hyvin käy,
he pitävät niistä kovasti, miksen minäkin

Outihan kirjoittaa sellaisia 'pehmodekkareita' perinteiseen arvoitus-tarina tyyliin. Verta ei roisku joka sivulla, ei paljoa raiskaillakkaan ja se suurin konna paljastuu vasta tarinan lopussa. Tarinoiden tapahtumapaikkojen realistinen kuvaus ja tuttuus kiehtoo monia ...

aiheesta lisää

d-dekkari.blogspot.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:08

Hinnalla millä hyvänsä ja ruohonleikkaajan muistan lukeneeni. Outi kirjoittaa kotimaisia jännitysromaaneja. Olen enempi historian lukija, jännärit jäävät vähemmälle. Mutta välillä ahmin niitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:39

En ole lukenut Pakkasta.