Luetko Jari Tervon kirjoja,mikä niistä on mielestäsi paras?

Avainsanat: kirjailija jari tervo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 10:01

Olen niitäkin lukenut

Arkielämän huumori on Tervon keskeinen tyylipiirre, huumorina niistä pidänkin, aika hyviä kun ei ala pitää niitä minään historian 'totuuksina' tai syvällisempinä poliittisina kannanottoina.

Viimeisin satiiri, Koljatti, ei oikein suuria ylistyksiä minulta saa vaikka varmasti taas yltää isoihin myyntilukuihin ja josta paljon puhutaan kahvitunneila.

Sujuvakynäinen hyvä tarinankertoja, en noita paremmuusjärjestykseen osaa pistää vaikka kaikki olenkin lukenut

* Pohjan hovi, romaani, 1992
* Poliisin poika, romaani, 1993
* Pyhiesi yhteyteen, romaani, 1995
* Tuulikaappimaa, romaani, 1997
* Minun sukuni tarina, romaani 1999
* Kallellaan, isän päiväkirja, 2000
* Suomemme heimo, romaani, 2001
* Rautapää, romaani, 2002
* Myyrä, romaani, 2004
* Ohrana, romaani, 2006
* Troikka, romaani, 2008
* Koljatti, romaani, 2009

Kysyjän kommentti

Kiitos romaani rimpsusta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 09:43

Olen tuhannesti päättänyt mennä kirjastoon lainaamaan hänen kirjojaan, sillä olen kuullut niitä kehuttavan. Mutta, mutta - päätös ei ole vielä toteutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:16

Poliisin pojan olen lukennut. Vetämääni lukupiiriin pyydettiin hänet vieraaksi vuosia sitten ja luin tuon Poliisin poika jotta oli pohjaa haastattelulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:04

Tervolta Ohrana on jäänyt eniten mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:37

Yhden ainoan olen lukenut, enkä pitänyt hänen tyylistään. Eniten ärsytti se kauhea kirosanojen määrä mikä ainakin siinä lukemassani kirjassa oli. Kirjan nimeä en nyt muista, saattoi olla tuo Pohjan hovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:21

en ole koskaan lukenut jari tervon kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:29

Minultakin Tervon kirjat jäänyt lukematta..pitäsi käydä lainaamassa joku kirja ja alkaa lukemaan..niin voisi sanoa jonkinlaisen mielipiteen.