Suomalaisia keittiövalmistajia?

Nyt olisi hakusessa suomalaiset keittiövalmistajat. Ainakin Topi on suomalainen, mutta mitkä muut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 11:38

Meillä oli keitiöremontti noin 5 vuotta aikaa ja otimme K-raudan keittiön mallin joka oli meille hyvä. saman keittiön kaapiston mallin kahvoineen päivineen antoi keittiöllemme hinnaksi 1098 € , ja muutos työt päälle, ja eikös keittiöjätti ilmoitti hinnaksi 2099 €, ja sama valmistaja ja nopeampi toimittaja oli k-rauta, pitää hankkia ja kysellä hinnat toimittajilta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 08:13

AKA. Suosittelen: hyvät mallit, erinomainen laatu, toimitukset juuri niin kuin pitääkin. Ja tärkein syy miksi päädyimme tämän valmistajan keittiöön on, että äidilläni on tämä keittiö ollut nyt yli 15 v ja on edelleen erittäin hyväkuntoinen eikä aika ole "ajanut ohi". Hinta/laatusuhde kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 08:52

muutamia täällä:
sitruunapuu.net/keittio.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:09

meillä on Puustelli-keittiö, mutta osioita on ulkomaisia. On onnistunut keittiö, Puustelli sen suunnitteli ja hyväksyimme sen pienin muutoksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:11

Mielestäni se alkaa suunnittelusta:
www.rakennusopas.com/yrityks...uunnittelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:52

Nelko, Puustelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:01

Meilla on Iskun keittö,ja olen ollut tosi tyytväine..kaikin puolin hyvin suunitelu.