Pitääkö teillä paikkansa sanonta "naisia saa aina odottaa"?

Avainsanat: naisiet vai miehet hitaampia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 22:20

Ei todellakaan pidä. Maantiekiitäjän jalat on alleni asennettu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 22:10

Kyllä se pitää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:14

Kyllä se näin tupaa olemaan...aina on viimisenä,kun jonnekkin lähtee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:53

Tuntuupa tutulta tuonlaatuinen asia! Ei se mitään, hyvää kannattaa odottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:12

on niitä ainakin tähän asti saanut odottaa, eivät ole kieltäneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:35

Ylensä olen etuajassa mutta kokemuksestani en allekirjoita tuota sanontaa.riippuu tietysti naisista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:38

Ei meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:43

Kuulemma,mutta aika usein myös miespuolistakin,että eiköhän puntit mene tasan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:15

Kyllä se taitaa pitää paikkansa. Minä olen meistä kahdesta aina myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:29

Toisinaan pitää, mutta yritän olla ripeä aina kun odottaja odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 07:43

Ei meillä päin pidä. Naisethan on tunnetusti nopeita .Ainakin jos kyse minusta vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 08:30

Sanonta pitää meillä paikkansa,minua saa melkein aina odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:08

Meillä on aina saanut odottaa miestä. Monk Monk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:19

Ajoittain kyllä eli silloin kun ollaan menossa tosi tärkeään ja juhlalliseen tilaisuuteen.
Täytyy käydä kampaajalla, meikkaajalla ja pukeutua iltapukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:20

Mies meillä on päättänyt, että pakko hänen on saada odottaa: jos on sovittu, että lähdetään esim. tasan kymmeneltä kauppaan, minä olen valmis viittä vaille, mutta hän jo varttia vaille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:42

Meillä vaihtelee. Jompaakumpaa saa odotella, ja myös koiraakin välillä kun lenkille pitäis lähtee niin sillä menee noin viisi minuuttia venytyksiin haukotuksiin ja heräämisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:03

Ei pidä paikkaansa minä yleensä kyhnytän vieraitten miesten kylkiä mieheni nähden , ja meen kotio oman tahtoni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:25

Niimpä meillä ainakin sanotaan täällä kotona.Mutta kyllä meillä on sit todettu tämä toisinkin päin.et miehiä saa odottaa sit jossain muussa tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:36

ei , kyllä meillä se mies oli hitaampi , kuin nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:14

Minua ei tarvitse odottaa. Olen aina ajoissa.