Tietääkö kukaan pikakonstia äänen kirkastamiseen tilapäisesti?

Avainsanat: Äänen kirkastaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 22:05

lyö vasaralla peukaloon, eiköhän falsetti löydy ;)

Lisätty: 04.03.2010 - 05:05

Carolus Mixtura,
Kihokki-piihappogeeli-yrttivalmiste hengitysteille ja kurkulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo vasarahomma on kokeiltu, ei tehonnut tosiaankaan kuin hetken. Tuo mikstura on sellainen mitä tutkin hieman enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 22:05

Kurlaa suolavedellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:20

Kuuma rommitoti..kirkastaa äänen..kokeile vaikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:04

Istahda kylmälle porsiinipytylle ;-) (miehen jättämään).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:19

imaseppa annos heliumia, kirkastaa heti

"Pilailumielessä ilmapallojen täyttämiseen tarkoitettua heliumia voi käyttää hengittämällä sitä sisään ja puhumalla sen jälkeen. Ääni muuttuu kimeämmäksi, "mikkihiirimäiseksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:38

vähäviisan vei taas jalat suusta. helium kirkastaa hetkeksi äänen jos haluat vaikka Aku Ankkaa leikkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 00:52

Lasi wiskiä voisi auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 07:47

Jos on kurkku kipeä ja muuten tukkoinen. Lasiin kuppiin lämmin vesi ja suolaa siihen 1-0.5 tl.kaa
kurlas käyntiin, laita suolaa jos tuntuu siltä, niin enemmän.Näin minä hoidin sairasta kurkkuani.Ääni tuli taasen.