Oletko koskaan joutunut turvautumaan ambulanssiin?

Avainsanat: ambulanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 08:49

kyllä piipaa autolla on kuskattu monet kerrat,
onneksi omin jaloin kuitenkin taas kotiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 22:00

Olen joutunut turvautumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:04

On pari kertaa tarvittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:09

Olen muutaman kerran joutunt tuvautumaan Ikävin oli kun jousuin Pärnuusta lähtemään ambulanssin kanssa Tallinnaan laivalle..ja Helsigissä oli taas satamassa ambulanssi vastassa..että pääsin Marian-sairaallaan ja siltä sitten taas Kotkan keskussairaalaan...Onneksi oli matkavakuutus joka maksoi kyydit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:23

no en itseni kuljettamiseen, mutta muutamia läheisiä olen joutunut roudaamaan ambulansilla sairaalaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:41

On tullut kokeiltua.
Menin hakemaan kipupiikkiä, että pystyisin tekemään töitä ja panivat pahukset keskussairaalaan kesken kiireiden ja vielä piipaa-autolla. Kipeäksihän siellä tulee, kun olisi töitäkin ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:41

Valitettavasti muutaman kerran hospitaaliin asti ja kerran ensihoito riitti. Myös tädilleni olen joutunut soittamaan kyydin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:32

Olen joutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 08:38

Kerran olen joutunut turvautumaan siihen kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:09

Pari kertaa olen soittanut ko kyydin, mutta itse en ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:52

Kerran oikeasti,kun otin lukua yleisellä paikalla ja kerran ensihoito riitti,kun tokenin ,raportin tekivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:22

En ole itse, tosin 60-luvun alussa heräsin ambulanssissa matkalla sairaalaan kun eräs nais ihminen yritti iskeä autolla minut. Olin liikenteessä MV Agusta pyörällä.

Kuunnelkaa Agustan laulua: www.youtube.com/watch?v=xvvZ...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:07

olen muutaman kerran joutunut ambulanssin soittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:08

En ole kyydissä koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:55

Olen ollut kyydissä.Soitin avun itse. En kirjottaisi tässä, jos ambulanssi ei olisi tullut niin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:23

Kyllä.