Kumpi on parempi vaihtoehto nukkumatin houkutteluun , lasi tai kaksi viiniä vai nukahtamistabletti?

Avainsanat: nukahtaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 22:01

Ota muutama viinilasi, minä otan ennemmin viiniä kuin tablettia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:58

Mieluummin otan viiniä kuin tabletin. Kummassakin on omat hyötynsä mutta myös vaaransa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:17

Voisitko ottaa kolmanneksi vaihtoehdoksi esim. iltakävelyn ja sen jälkeen kuuman teen ja pari voileipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:25

Viini parempi vaihtoehto...pieni iltalenkki kyllä voi nukuttaa hyvin..ja jotakin luettavaa,kun menee sänkyyn..niin jopas alkaa silmiä väsyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:01

Noiden pillerien käyttöä pitää välttää. Onhan tietysti ihmisiä, jota niitä tarvitsevat. Voivat muuten aiheuttaa riipuvuuden tuohon aineeseen. Se onkin jo pahempi tilanne.
Kyllä punaviini on minulle oikea vaihtoehto, jota en tarvitse nukkuakseni vaan ihan piristykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:30

pillereistä ei ole kokemusta ja tuskin tarvitsee hankkiakkaan,
lasillinen pari viiniä menee silloin tällöin,
sillä ei ole mitään tekemistä nukkumisen kanssa,
muuten vaan mukavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:49

Aika, kun tulee univelkaa liikaa niin kyllä nukuttaa minun tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 00:28

unohda viinit ja pillerit, viettelemällä ne Matit houkutellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:06

Noista kahdesta ei kumpikaan. Paras on kun menee nukkumaan sitten kun on väsynyt. Ja jos ei saa unta on paras vaan nousta ylös ja tehdä jotain, vaikka lukea, silloin saa kyllä unen aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:49

Jos ei väsytä niin lue ,täytä ristikoita tai jotain muuta keitä vettä laita tilkka maitoo ja korppuja.Sit nukkumaan kun tuntuu siltä.Käy iltasella rauhallisella kävelylenkillä.En minä ainakaan ekana turvautuisi kumpaankaan. Molempiin jää koukkuun.Ennemmin tai myöhemmin. Mutta jos ei auta kun otaa tilkka viiniä niin ota konjakkia tippa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:19

ehdottaisin nukattamistablettia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:00

Käy lenkillä pari kolme tuntia ennen nukkumaan menoa, niin taatusti väsyttää. En suosi pillereitä enkä alkoholia nukahtamiseen.