Näin lumisina aikoina sattuu kaikenlaista. Jos näette jonkun juuttuneen autoineen lukeen, menettekö auttamaan?

Itse menin tänään tarjoamaan työntöapua lumeen juuttuneen auton kuljettajalle. Kuljettaja oli herramies joka ehdotti, että minä pienikokoisena ihmisenä istun autonrattiin ja hän työntää autoa. Hyvin saatiin auto tällä tavoin irti kinoksesta ja urakan päätteeksi mies oikein halasi kiitokseksi. Jäi hyvä mieli minullekin.

Avainsanat: autot lumessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:23

yhden prinsessan olen auttanut liikenteeseen, mutta en kyllä kovin herkästi lähde noiden kärsimättömien ja ajotaidottomien kiiremiehien bemareita lykkimään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:25

Kyllä minä auttaisin, mutta minusta ei ole paljon apua. Pitäisi olla riuska mies, joka hoitaa tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:34

Tottakai.Rallihommista tuttu asia. mikäli kuljettaja ei vaikuta ajokuntoiselta on tilanne toinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:39

Olen käynyt auttamassa kaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:41

On noita tullut hinailtua.
Tämä tie minkä varrella asun, on joskus tavattoman liukas. Viimeksi kun kiskoin yhtä autoa ojasta, meni pari muutakin pelkästä säikähdyksestä penkkaan. Piti vähän kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:50

Kyllä jos joku apua tarvii tottakai autan jos voin..Työntö hommat olen monet kerrat tehnyt..kun asuu täällä missä ei jatkuvasti aurat ennätä paikalle..Eilen työnsin tyttären-tytön autoa....että pääsi liikkeelle meidän pihasta...kun tuli yllättäen käymään..ja lumityöt oli vielä tekemättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:07

Olen auttanut ja minua on autettu. Tämä on sellainen asia, jossa hyvä pitää laittaa kiertämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:52

Kyllä kysymään ainakin tarviiko apuvoimia.Kyllä sitä itsekkin voi joskus tarvita ja on tarvinnutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:14

no tottakai täytyy mennä pulassa olijoita auttamaan, sillä ei voi tietää koska itse tarvitsee apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:53

Ei ole kohdalle osunut sellaista tilannetta. Enkä paljoa jaksaisi autoja työnnellä. Ja kortittomana ajotaidottomana en voisi rattiinkaan istua, joten hyödytön olisin siinä tilanteessa.