Avaatteko aina kaikki kotiinne tulevat lehtien suoramainoskirjeet?

Minä avaan vain ne, joissa selkeästi kynä tms sisällä. Muut heitän suoraan paperinkeräykseen. Tuttavallani on tapana avata kuoret ja lähettää se kyllä-kuori tyhjänä takaisin lähettäjälle, tekeekös joku napsukaisista näin?

Avainsanat: suoramainoskirjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:53

Kaikki roskapostin laitan suoraan paperinkeräykseen...en aukaise..luttanoita...mutta jos huomaan todella..että on vaikka kynä mahdollisesti..niin sitten aukaisen..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:11

En koskaan.
Siis korjaan vähän, kynät, laskimet ja muut käyttötavarat korjaan pois, mutta paperit revin lukematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:15

senverran tarkista että saan revityksi kaikki ne paperit joihin nimeni (ja mahdollisesti muita tietoja) on valmiiksi präntätty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:16

En avaa, menevät suoraan keräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:18

Laitoin oveeni kieltokyltin mainoksille, ei tarvitse enää selkä vääränä kantaa keräykseen. Aika harvoin saan mainospostia omalla nimelläni, mutta yleensä repäisen kuoren kahtia ja vien lehtikeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:38

Tossa näkyy olevan taas iso kokoelma roskapostia. Katson kirjeistä lähettäjän ja päätän kannattaako avata.yleensä repäisen kahteen osaan että lehtiroskiksessa ollessa kukaan ei pääse tekemään jäynää ja tilata minulle jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:38

Vain jos siellä tuntuu olevan joku esittelylahja mukana, kynä, avaimenperä tms. Muuten menevät avaamattomina lehtiroskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:08

Postilaatikossa onneksi kielto (joka ei kyllä estä pitsamainoksia ? aikoinaan tein kuten Tuutikki100:n tuttava ja lähetin takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:06

Revin ja laitan roskikseen. Repiessä huomaa mahdolliset lahjatkin, jotka voi suorin ten vipata omaan roskikseensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 08:28

Laitan suoraan lehtikeräys laatikkoon avaamatta,kyniä ja avaimenperiä on meillä riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:15

Uskokaa tai älkää, yritän vastata noihin kilpailuihin, joissa voi voittaa vaikka mitä. Sitten kun voitan, ilmoittelen teillekin, että osaatte olla kateellisia. Vielä en ole voittanut ja vastauksia olen lähetellyt varmaan sata. Ja mitä useimmin vastaan, sitä enemmän niitä mainoksia tulee nimellä ja jopa sähköpostiin, kun sellaisen olen joskus ilmoittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:12

Avaan ja laitan sen jälkeen silppuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:10

en todellakaan, heti paperinkeräykseen, saa kantaa sinne lehdet selkä vääränä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:35

enpä taida avata yhtäkään. lehtilodjuun menee samantein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:51

En aukaise. Suoraan lehtikasaan, joka ulos mennessä mukaan ja paperikeräyslaatikkoon.