ikä on ylipainoiselle hyvä ja tehokas liikuntamuoto , että kilot lähtisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:54

Vesijumppaan minä menisin! Ohjattuun tietenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:38

Reipas kävely, pyöräily, tansseissa käyminen, uinti ja vesijuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:41

Liikunta kaikissa muodoissaan, oikea ja hyväksi havaittu ruokavalio, ohjattu jumppa pätevän ohjaajan johdolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:45

Ylipainoisen on tärkeää valita sopiva ja turvallinen liikuntamuoto parhaan tuloksen saavuttamiseksi. Tottumattoman liikkujan ja runsaasti ylipainoisen on hyvä harjoittaa erityistä varovaisuutta liikuntaa aloittaessa.

www.kookas.fi/articles/read/5930

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:14

Vesijumppaa ja -kävelyä suosittelen minäkin - armollisempaa nivelille, mutta tehokasta.
Ohessa linkki Kiloklubiin - sieltä saa myös hyviä liikuntavinkkejä muiden hyvien vinkkien lisäksi. Ei ole minkään hokkus-pokkus sivusto, vaan täyttä asiaa. Ilmainen liittyminen!

kiloklubi.fi/artikkelit/Kilo...jatus/772/

Lisätty: 03.03.2010 - 21:15

Näyttää sivun oikeassa reunassa olevan myös kaikenlaista mainontaa, mutta itse Kiloklubin sivut ovat asiallista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:36

Kaikenlainen liikunta ruokavaliotakaan unohtamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:45

Kävely ja uinti on hyviä, mutta jos ei ruokavalioon kiinnitä huomiota, ei siitä liikunnasta ole mitään apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:57

Kaikki mahdollinen liikunta..yhdistettynä sitten ruokavalio..mikä on mielestäni tärkein..että syö sen minkä kuluttaa..tai mielummin pikkuisen vähemmän..
Vatsalaukku pienenee,kun vähentää syömisen määrää..