Onko joku joskus arvostellut ulkonäköäsi,vaatteitasi tai jotain,josta olet todella pahoittanut mielesi?Kuka ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 16:08

ala-asteella noita-akaksi, muka iso/ pitkä nokka. ja mä vaan näytin niille pitkää nokkaa, hih.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:31

On.
Ystävä.
Luvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 10:33

Kyllä on, varmasti meistä jokaista. Mutta loput kysymykset ovatkin liian henk.koht. tässä vastattaviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 12:15

Ei viime aikoina negatiivisessa mielessä. Kouluaikana oli jotain ulkonäköön esim. hiuksiin viittaavaa arvostelua. Mulla oli yläasteella kirkuvan punaiseksi värjätyt hiukset ja parin sentin sänki. Ja parhaalla ystävällä oli taas pikimustat. Pojathan ne niistä keksivät vaikka minkälaisia nimityksiä. Eipä se kuitenkaan meitä harmittanut. Nykyään saan positiivista palautetta hoikistuneesta ulkomuodostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 19:30

No ainahan sitä tapahtuu, ei välttämättä sanoilla, vaan katseellakin. Se on loukkaavampaa kuin sanilla arvostelu/loukkaus, mutta sen voi kyllä jättää omaan arvoonsa.

Yleensä työkaverit , hienohelmat.

Ei aina värit soinnu ja joskus ovat silittämättäkin t-paidat.

Kyllähän se joskus kenkuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 21:20

Vaimo on kylläkin kehunut onpa mulla komea mies,mutta sanonut älä pane niitä retkuja päällesi käy kaapista paremmat,työ kaverit ja koulukaverit on kyllä haukkuneet myös ulkonäköä mutta en enää loukkaannu!

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 20.08.2008 - 21:31

Joudun jokapäivä, milloin olen työssä, arvosteltavaksi. En siitä piittaa. Katseista sen huomaa, ja joskus sanotaankin. Yleensä myönteiset sanotaan, kateelliset luo kummia katseita. Kaikkeen tottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 15:56

Kyllä, samalla jääkaapilla asioivat lähes päivittäin, joskus jotkut ulkopuolisetkin. Olen kuuronontunut tällekin asialle jo aikoja sitten. Ulkoisia juttuja mollaamalla ei minun mieltäni pysty pahoittamaan, herkkyys löytyy ihan muualta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 01:14

Kun naispuoliselle on pituutta kertynyt melsein 190 kommentteja on tullut joka lähtöön. Enää ei viitsi välittää ... kateellisten panettelua, sanon ma. Vähän nuorempana pahimpia olivat ns. seläntakana höpöttäjät, jotka puhui sellaisella volyymilla, että ao. varmasti kuuli. Mukavia taas sellaiset kun tuli reilusti sanomaan, että et antaisi mullekin muutamaa lisä senttiä. Mutta kuten sanottua, ei niistä enää välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:32

tottahan arvosteltu on, mutta jos pahoittaisin niin olisinkin jo ainakin kotikunnan mielipahaisin jos en oikein EU mestari siinä asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 12:37

Ei ole ja jos olisi, muistaisin kyllä.