onko työmarkkinatuki tarpeeksi suuri ja tuleeko sillä toimeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:19

Työmarkkinatuki on tarveharkintainen, eli tuen suuruuteen vaikuttavat omien tulojesi lisäksi myös puolisosi tulot sekä vanhempiesi tulot, jos asut heidän kanssaan samassa taloudessa.

Lähteet:
kela

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:13

Kyllä se perustoimeentuloon riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:46

Varmasti se isompikin voisi olla mutta tuleehan sillä juuri ja juuri toimeen. Tarvittaessa voi hakea mm. asumistukea siihen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:58

Työmarkkinatukihan on veronalainen määrä tällähetkellä 512.60e.(vero siitä 102.52e.) jää 410.08e.
Justiin riittää ruokaan ei muuhun.Onhan se tyhjää parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:59

bongarin kanssa täysin samaa mieltä.mikäli ei olisi sukkia ei olisi sukanvarsiakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:49

Kyllä voisi suurmpikin olla..että voisi nauttia elämästä..eikä vaan ihan nuukasti elämisestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:36

kaikki on suhteellista. pakkohan se elämä on sopeuttaa tuloihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:37

Sen on pakko riittää sanovat varakkaammat. Kun vuokra on 397€ niin laskekaa itse paljonko jää ruokaan, laskuihin ja muihin pakollisiin menoihin kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:48

Ei ole kokemusta, olen ollut aina työssä, opiskeluvuosia lukuunottamatta. passiivista elämää ei voi
määrättömästi tukea.