Kuljetusalan lakko loppui (tiedote IS klo 15.55.), huokasitko helpotuksesta, vai mietitkö minne laitat jo hamstraamasi tuotteet?:)

Avainsanat: lakko kuljetusala hamstraaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 16:13

Huvittaa vähän nuo hamstraajat :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 16:23

Huokasin helpotuksesta siinä mielessä, että huomenna on vanhan lätkäjengin tapaaminen (Jokerit-Tappara matsissa) ja meno olisi ollut hankalaa kun oma autokaan ei missään tapauksessa olisi tullut kyseeseen. Nyt ei muuta kuin menoksi.

Tässä lakkouhan aikana ei tullut ostettua kaupasta muuta kuin kilo perunoita, enköhän saa ne syödyksi ennenkuin alkavat itämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 16:33

eipä tarvinnut hamstrailla,
ei bensaa eikä ruokaa,
eikä juomaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 16:36

Huokasin helpotuksesta eikä hamsterikaan ollut hommissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 16:47

Ei tarvitse huokailla eikä miettiä. Ihan normikäytös oli uhkastakin huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:12

Eipä ole asialla juuri minulle merkitystä. Pitkään jatkuessaan lakon aiheittama harmi olisi varmaan ollut taloyhtiön roskisten täyttyminen. Eilen "hamtrasin" vain leivän, muutaman appelsiinin sekä litran maitoa joten eiköhän niidenkin kanssa selvitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:52

En ehtinyt hamstrata mitään. En siis huokaissut enkä mieti juurikaan mitään... Tosin, hieno homma, ettei lakko jatkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:05

Ihan hyvä,että loppui..kun käytän linja-autoa jonkin verran. Mitään en hamstannu lakon takia..ei ole ennenkään kaupasta loppunnu tavarat lakon takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:07

Ei tullut hamstrattua mitään. Ei se ruoka lakkoilemalla lopu!
Pieni paasto tekee muutenkin hyvää itse kullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:54

Ei vaikuttanut elämääni mitenkään. Enkä kerennyt mitään vielä hamstraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 19:42

En huokaissut enkä hamstrannut, vanhalla tyylillä etenen edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:54

Ei vaikuttanu tuo lakko meikäläisen elämään millään muotoa, enkä kuulu hamstereihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:57

En ole hamstrannut mitään eikä ole ollut mitään huolta ko asian suhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:03

Yhden päivän ajan jouduin kulkemaan autolla. En käynyt edes kaupassa tai tankkaamassa. En jaksanut huolehtia, pärjättiin sitä ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:39

hyvä kun huomasin koko pahuksen lakkoa. ei heivauttanut siis minua.