Mitähän se norsupastori viimeiseksi sanoi, kun oli vahvistanut norsupariskunnan koko elämän kestävän avioliiton??

Avainsanat: norsu pastori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 11:07

Kärsikää toisianne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 11:11

Voi sua papiti olit kerinnyt ennemmin kuin mä. Joo iahn sama vastaus mulla kuin papitilla eli KÄRSIKÄÄ TOISIANNE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 11:34

Kärsikää toisianne niin myötä- kuin vastamäessäkin. Amen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:49

.... Siis menkää ja kärsikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 12:17

kärsikää toisianne niin myötä , kuin alamäessä ... myöskin tasamaalla , metsissä , soissa ym paikoissa misä ikinä safaareissa kuljettekin..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:18

Toisiaan kärsimään se pappi kehottaa niin norsut kuin siatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:36

Kärsimään kovasti..elämänsä loppuun asti..myötä ja vatamäessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 19:24

Kurjaa on norsujen elämä kun kärsiä pitää koko elämä.