Saisiko viharyhmä puolueena kansanedustajan?

Lisätty: 03.03.2010 - 21:02

www.uusisuomi.fi/kysely/pita...-helpottuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 12:20

täs maailmas niinniin paljon vihaa , et ihan varmaankin, minä en äänestäis kylläkään sellaista puoluetta ..

Kysyjän kommentti

Juuh...
Maahanmuutto alkaa olla melkoisen kuuma peruna.
Muutamat tuntuvat suivaantuneen poliitikkoihin vallan perusteellisesti, kun haluavat jopa murhasta vankilaan ihan vapaaehtoisesti.
Saa nähdä, ettei pian pauku ihan oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 14:38

Kyllä. Mutta ääntä ei minulta kuitenkaan ryhmälle heruisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 14:50

Jos sellainen ryhmä on olemassa, mitä sillä on tekemistä politiikan kanssa? Ei sellainen puolue mene edes puolurekisterissä läpi. "Kaikkea vihaavia" ja vastustavia puolueita on jo nyt olemassa...ainakin 2 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:11

Mielenkiintoinen ajatus. Voisipa saadakin, mutta ei minun ääneni avulla.
Onhan siellä ennestäänkin kaikenlaisia "sukankuluttajia"!!