Mistä noita napsupisteitä on noin paljon joillekin kertynyt?

Ensin ajattelin. Huijausta koko juttu@ mutta kertyyhän niitä:
Mukavaa on ollut, toimeen olen tullut ja napsuttelu jatkukoon.
Kaikkea hyvää Napsuttelijoille!

Avainsanat: piste napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 08:56

Kiitos vaan ja onnea sinulle. Ahkeruudestahan niitä pisteitä kertyy niin kuin olet huomannut jo. Kysymyksiä, vastauksia, matkakuvia jne. niitä vaan kirjoittelet ja laittelet niin kohta olet guru sinäkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 08:54

kiitos sinulle ja ahkerasti ,kun napsuttelet pääset tuonne kärkikaartiin ...ja hauskaahan täällä ain on olla....napsuttelemisiin .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 10:17

Kun ajoissa aloittaa. Sijat 1 - 4 ovat jo 2008 vuoden aikana tulleita, joten tokihan ahkerana napsulaisena he ovat ehtineet pisteitä kerryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:19

Kait siitä kun on ollut ahkerasti napsussa kysymyksiä värkkäämässä. Hyvää tulee kun samaan malliin jatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 14:16

Kiitos vain, jatka samaan malliin. Kohta olet johtokaartia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 15:16

Hei vaaaaaaaaaaaaaaaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 15:33

vanhoille yleensä on kertynyt kaikenlaista tarpeetonta roinaa,
niin noita pisteitäkin .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 16:48

Onnea vaan pisteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:26

Ahkerasti napsuilemalla niitä pisteitä kertyy. Varsinkin parhaaksi valituilla vastauksilla napsahtaa helposti 20pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 19:02

Niitä tulee kun on aktiivinen. Yhtään kuvaa en ole laittanut, ja silti pisteitä kertynyt, mutta olenhan täällä ollutkin jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:07

Kun on aktiivinen Napussa..pisteitä kyllä kerääntyy..vaikka niillä ei ole mitään merkitystä...kun ei ole mitään kilpailua edes menossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:15

Aktiivisuudesta palkitaan, niin Napsussakin. Lisäpisteitä saa mm. matkakuvista, matkakommenteista yms, kysymyksiä ja vastauksiakaan unohtamatta.