Kuulutko sinä "kukkujiin" tai yönsä hyviin nuukujiin?

Minähän nukun, kun nukuttaa ja kukun kun kukttaa.
Silti en toimi toimi kuin käki!!

Lisätty: 03.03.2010 - 10:15

Näkyy tulleen joitakin kirotusvirheitä kukunnan aikaan!

Avainsanat: kukkua nukkua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 00:37

Kisat vei rytmin täysin, vaikka en joka yö katsonutkaan.
Nyt väsyttää pitkästä aikaa "ihmisten ajoissa". Hyvää yötä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 00:43

Kyllä sitä tulee kukuttua usein liiankin pitkään, mutta väkisinmakaamisesta saa putkaa linnaa vankeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 00:52

kukun kuin käki, silloin kun huvittaa
nukun kuin Prinsessa Ruusunen silloin kun nukuttaa

(eikä tarvitse prinssien tulla pussailemaan, vapaa herääminen on ainoa kunnon tapa herätä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 05:16

Enimmäkseen kukkujiin, mutta nukun kun nukuttaa. Riippuu päivästä ja menoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:35

Nyt olen 9kk nauttinut oman ajankäytön vapaudesta eli voinen valvoa puolilla öin mutta en silti ole kukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:42

Käytännössä en voi kukkua pitkään koska on jaksettava olla töissä. Säännöllinen elämänrytmi takaa hyvän une.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 10:13

Illan virkku - aamun torkku sanotaan. Mutta kukkujana herään kuitenkin kukonlaulun aikaan. Tai ainakin heti sen jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:21

kyllä minä kuulun niihin hyvin yönsä nukkujiin.Harvoin tarvii unta odotella sängyssä ja hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 13:28

En ilmoittaudu yökyöpeleihin,vaikka sitä joskus tulee harrastettua,mutta vapaaherätysmahdollisuus on käytössä toisinaan,niin miksi siitä ei nauttisis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 16:42

Kukkujiin kuulun yleensä, mutta poikkeuksiakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:27

Siltä väliltä. Usein herään yöllä syntyjä syviä miettimään, onneksi välilla hurahtaa 7 tuntia unessa kertaakaan heräämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:11

Kyllä usein kuulun niihin kukkujiin...kun ei illasta nukuta ja jos aamsuta en ole sopinut mitään menoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:12

nukun yöt oikein sikeästi, oman kissan vieresssä.