Kun sinulla on surua ja murhetta, syötkö suruusi vai menetätkö ruokahalusi?

Avainsanat: syötkä suruusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 22:27

Kun noita edellä mainittuja on tarpeeksi niin ruokahalu menee kokonaan.Kahvilla ja tupakilla silloin mennään.Ennen otin alkon tuotteita niihin mutta murheethan niistä vaan pahenee ja kauan siihen meni,ennen kuin uskoin mutta kaikella on aikansa.Tänään otin kahvia ja pienen konjakin.Sen jälkeen parin tunnin nokoset niin taas kaikki on melkoisen ok!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 22:28

ei nuo surut ole ruokahaluun vaikuttaneet niitä eikä näitä,
tosin sellaisia isompia murheitakaan ei niin kovi usein ole ollut

tosin pikkusiskon äkillisen kuoleman jälkeen taisin elää viikon pelkällä kahvilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:28

En reagoi vatsallani.
Ahmimaan en ainakaan ala. Saattaa olla, että ruoka ei ole siinä tilanteessa ensimmäisenä mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:36

Ei noista vaihtoehdoista kumpaakaan. Taidan sulkeutua itseni kanssa muuhun maailmaan.
Tuo ei liene hyvä ratkaisu, mutta parempi kuin ilman. Sulkeutuneisuuden jälkeen on alkanut aina valon ja lämmön aika. Elämä on opettanut asennoitumaan asioihin., vaikka vaikealtakin on tuntunut.

Lisätty: 03.03.2010 - 00:28

Anna hevosen murehtia, sillä on iso pää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:22

Mulla on myös ollut harvinainen huonomuistisuuden lahja murheiden ja surkujen muistelussa,niitä ei ole seurannut erikoisreagointeja,vaan syön kuten ennenkin,suurempaan nälkään ja janoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 05:21

En syö enkä juo. Nuo kuuluvat minulla ilon juhlaan. Suren aikani, ja jatkan eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 10:02

Menetän ruokahaluni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:23

Minä myös yleensä menetän ruokahaluni.En siis pysty syömään ja juomaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 16:19

En syö murheeseen, mutta ei mene ruokahalukaan. Elän murheenikin keskellä normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:17

Jos on murhetta,ei silloin ruoka maita...ja syön muutenkin ihan kotuudella..en liikaa..liika syöminen antaa lisäkiloja..enkä halua niitä hankkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:31

syön suruuni. kaikkea menee ja painokin sen mukainen.