Kuinka usein käytät taksia? Milloin viimeksi turvauduit taksikyytiin?

Avainsanat: taksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 23:00

-kotoolta lentokentälle ja takaisin runsaat parikymmentä kertaa vuodessa
-myöhäisen paluun iltarekiltä aina, keskimäärin pari kertaa kuussa
-satunnaisista syistä silloin tällöin

matkoilla sitten melko hulvattomasti

viimeksi viime viikolla olutseuran kuukausikokouksesta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 22:07

Aika harvoin käytän taksia..Viimme lauantaina piti turvautua taksiin..kun meni vähän myöhäseksi kottiintulo teatteri ja ravintolaillasta..

Lisätty: 03.03.2010 - 09:57

Ulomaan reisuilla tulee kyllä paljon taksia käytettyä..kun on tosi halpaa..Viimmeksi siellä Turkissa..ajelimme paljon taksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:09

Jos on varaa lähteä "retkeilemään", on myös pelimerkkejä turvalliseen kotiin paluun taksilla.
Viikko takaperin tulin kotiin taksilla, kun makkaran syönti sai saunaillassa pään kipeäksi.
Soita yks nol nol nel yks ja taksi on tässä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:30

hyvin usein ajelen taksilla ja vieläpä ilmaiseksi,
avustajan ominaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:38

Jää lähes poikkeuksetta matkoilla tapahtuvaan ajeluun minun taksin käyttöni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:11

En onneksi usein,mutta mullakin myöhäisiä kotiinpaluita;viimeksi viime torstai yönä,kun jäät esti aikaisemman paluun,pakko ajaa pirssillä linja-autoasemalta kotiin.Sitä ennen lentoasemalta,kun luotijuna sammui kesken matkan ja kotiinpaluu meni rengasmatkailuksi suoran lennon sijasta.ARGH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 00:52

Silloin kun en ole ajokunnossa ja yleensä lentoasemalta Tikkurilaan. olen kyllä monen taksikuskin palkkaan vaikuttanut kotikaupungissani, eli aivan liikaa. Tosin kyytejä saa ystäviltäkin puolin ja toisin. Ei aikoihin mutta viimeinen kerta tulee mieleen kun käytiin naapurin savusaunassa kesällä. Onneksi vähentynyt taksin käyttö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 03:26

Myöhästyin bussista ja piti päästä työhaastatteluun. Tästä on lähes kaksi vuotta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 05:50

Jos olen ollut rytkänjäljillä yöllä. Arkielämässä on käytä taksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:49

Iltaisin kun jokin kokous tai muu tilaisuus menee hieman myöhempään. Tänä talvena ei ole ollut mielekästä käyttää kaupungissa omaa autoa koska parkkipaikan löytyminen on tuottanut ongelmia. Lentokentälle menen usein taksilla vaikka Finnair-bussin pysäkki on aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:59

Siitä on niin kauan etten muista, eikun muistanpas. Viime joulukuussa. Mutta sitä edeltävästä on todella pitkä aika. Erittäin harvoin tarvitsen taksia, omalla mittarillakin kun pääsee ihan yhtä joutuisasti ja helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:24

Kohta 2 vuotta sitten kun oli 50 vuotis synttärini,sillon kuljettiin juhla paikalle taksilla ja pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 16:09

On siitä toista vuotta aikaa. Rautatieasemalta lapsenlapseni kanssa kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:08

aika harvoin, minulle riittää omat jalat ja joukkoliikenne.