Miten sinua on kohdeltu koulussa.Muut oppilaat ja opettajat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 08:10

noita ei nyt enää muista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:45

Hyvin.
Toverina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 11:26

Hyvin kohdeltiin olosuhteisiin nähden. Ehkä en olisi ansainnut niinkään hyvää kohtelua. No, onneks ei mitään hirveitä ylilyöntejä tapahtunut puolin eikä toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 14:22

Varmaan ihan OK, mutta olin silloin jkv kiusattu, niin kuin useimmat nuoret koululaiset nykyäänkin, haukuttiin jänikseksi, jne, ja sit näihin auktoriteetteihin/opettajat, paljon oli mukavia ja tosi ihania opettajia, ja joukkoon mahtui aina yksi tai kaksi, joita ei niin lämmöllä muistele, ei kun käytävälle seisomaan, johtuen niinkin pienistä asioista, kun ei tehnyt niin kuin opettaja määräsi, koska halusin useimmiten tietää, että miksi piti tehdä niin ja niin enkä saanut selitystä.... tällasta silloin, ei niin vaarallista kuin nykyään ehkä...?

Lähteet:
hatarat muistikuvat, jotkut aika vahvojakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 20:42

Mukavat muistot on jääny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 12:16

Ei jäänyt pysyviä ruumiin eikä sielun vammoja.

Niihin aikoihin kiusaaminen ymmärrettiin vähän toisin kuin nykyään, ei ollut kiusaamista, vähän rajumpaa kasvatusta ja 'hevosen leikkiä' , jotka kyllä nykyisillä kriteereillä menisivät sinne kiusaamisen piikkiin.

Aika tietysti parantaa haavat ja kultaa muistot, mutta enpä muista kokeneeni mitään todella epämielyttävää miltään taholta.