Minne lähtisi matkalle ensivuonna kun nyt on Meksikot, Thaimaat, Brasiliat ja kyprokset käyty?

Lisätty: 02.03.2010 - 20:53

Siis vanhempien kanssa mä reissaan mutta ehdotuksia mä vain haen. Amerikat ois tarkotus nyt käydä läpi. Kun latinolais miehet on niin komeita :)

Lisätty: 03.03.2010 - 13:56

Ja mieluiten helmikuun aikaan kun siinä on hiihtoloma niin voi olla pidempään :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:22

riippuu vähän siitä mitä lomaltasi haet,
omien kokemusten perusteella sanoisin että Japanissa kannattaa (ainkin) kerran käydä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:04

www.google.fi/aclk?sa=L&...itius..... tuonne haaveilen , mut lento vaan niin niin piitkää .. hieno paikka .. en itse ollut , mut tytär oli perheineen ja näin kuvia , jot melkein kuin itse oisin ollut siellä...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:26

Miten ois ihan kotimaan matkailu/tutkailu, onko jo joka kolkka käytynä...hmmm.., suosittelen lämpimästi:)
www.youtube.com/watch?v=5AP4SBrgsqo
www.youtube.com/watch?v=27lHxIvEoQ4
www.youtube.com/watch?v=w1QstquSxPs
www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU
www.youtube.com/watch?v=4SAE3XQfTY0
tässä vain muutamia vinkiks Suomesta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:32

käy kanarialla. Se on hieno paikka. Jopa halpoja hotelleja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:10

Intiaan, Kreikkaan, Espanjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:14

riippuu todellakin siitä mitä hakee. Irlannista kuullut pelkkää positiivista, mutten oo päässyt itte käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:55

Mie lähtisin itään, Esimerkiksi Kirgiisiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:39

13 vuotias inteli kysyy ensin vanhemmiltaan minne he vievät sinut!

(Rehvakas kakara olet)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:15

Jenkkilästä löytyy paikkoja moneen lähtöön vaikka San Fr, NY, LA ym ja väliamerikka, Australia ,Islanti Uusi Seelanti tai käy katsomassa Afrikan "hyvinvoivia ihmisiä" Tossa iässä kerkeet kyllä isäukon kukkaroa keventää vuosien varrella kummasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:38

minnekkähän vanhemmat seuraavaksi sinua vievätkään,
parasta varmaankin kysyä heiltä ensiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:41

Kokeilepas matkaa Strombolille. Yksi Liparin saarista, sijaitsee Sisilian pohjoispuolella. Kävin saarella noin 18 vuotta sitten, mutta eiköhän sinne edelleenkin matka taitu parhaiten Messinan kaupungista lähtevillä yhteysaluksilla. Liparin saaristo on kaunis ja eksoottinen - ainakin suomalaisin silmin katsottuna. Jos Sisiliassa vietät lomaasi ja jos loma on kohtuullisen pitkä, lähtisin käymään Maltalla ja Gozon saarella. Sielläkin on paljon kaunista nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:14

Matkaile sinä vaan ajatuksen voimalla ja unelmissasi! Toivomuksia voit antaa, mutta niiden toteumista ei kannata odottaa. Odota innolla, mitä elämä tuo tullessaa. Maltti on valttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:46

Oletpas jo paljon matkusteelut.
Seuraavaksi voitte mennä ihan minne vaan.
Moldova, Uganda, Norja, Pohjois-Karjala, ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:52

Jos "kokoelma" on vasta tuo, valikoimaa on jäljellä vaikka kuinka. Eiköhän ne vanhempasi määrää minne menette ja sekin on suuri etu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:44

Kun harrastatte näemmä noita kaukomaita, niin käykää tutustumassa Dominikaaniseen Tasavaltaan, siellä näkee todella paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 10:52

Matkusta Austraaliaan, esim. Sydney kaupunkiin. Tutustu maahan ensin lukemalla paljon tietoa maan historiasta, luonnosta ja ahmi kaikiki saatavissa oleva tieto. Hanki kirjekavereita ko. maasta. Kulje Austraaliassa, jos mahdollista myös muissa kaupungeissa ja maaseudulla. Kun tulee ikää sopivasti tee vierailu Australian suomalaisten luokse, esim Tasmaniassa. Opiskele ja tee työharjoittelua Suomessa sekä Australiassa. Muuta sitten asumaan pysyvästi Austraalaiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:52

mee vaikka affenanmaalle. siellä on punkkeja - saat vähän jännitystä elämääs. viet lomarahas suomen maalle.