onko kosketusnäyttö puhelimet hyviä käyttää, kun niitä paljon mainostetaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 23:26

Kaikkeen tottuu,mulla ollut kolmatta kuukautta kosketusnäyttö älypuhelin ja olen edelleen yhtä ihastunut kuin alussakin.Lelu,josta on ollut iloa ja hyötyäkin.Samoin kuin pappa4 sanoo,tottuu läppärin hiireenkin,nyt asustelen poissa kotoa ja talon läppäri käytössä,tuntuu kuin olisin aina napsutellut tällä...hassua,kuinka vastaan olin jokunen aika sitten,edistystäkö?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:41

makuasioita ovat kuka mistäkin puhelimesta tykkää.
www.mobiiliblogi.com/2009/02...ot-puolet/
www.puhelinvertailu.com/kayt...usnaytolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:07

niin tunnen yhden henkilön , joka ei sitä moittinut , mut ite ehkä vanhanaikainen ja tykkään näpytellä numeroita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:23

En minä ainakaan haluaisi sellaista...ei ole kokemusta..olen niin vanhanaikaien..että pitää näpytellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:28

Pojallani on kosketusnäyttöpuhelin ja sen vähän perusteella,mitä olen sitä käyttänyt olen todennut tavallisen näppäinpuhelimen paremmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:56

Uudet kosketusnäyttöpuhelimet ovat kuuleman mukaan todella toimivia. Eniten suitsutusta saa iPhone jonka käyttäjät vaikuttavat todella tyytyväisiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:49

Ostin viikko sitten Nokian 5230 ja tykkään kovasti. Helppokäyttöinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:10

Tuo hipelöinti on yhtä ongelmallista kuin kannettavan tietokoneen hipelöintihiiri. Kai kaikkeen aikanaan tottuu! Minä näpelöin, enkä hipelöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:02

Minulla ei ole sellaista, mutta opit varmasti ajan kanssa kuten Patekin toteaa.