onko amme vielä muodissaan vai pitäisikö ne poistaa kokonaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:50

kyllä se ratkaisu pitää tehdä sillä perusteella haluaako/nauttiiko itse sen käytöstä vai ei
minusta siinä ei pitäisi muodilla olla mitään roolia
toinen juttu sitten on veden kulutus, ammeellisella vettä käyt kyllä useamman kerran suihkussa

(taitavat muuten olla tulossa taas muodikkaiksi? väitti joku keittiön puolelta)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:29

Ne jotka on poistattanut ammeen ,harmittelee.Hetken päästtä sitä tarvitsee.Suihkussa kulluu vähemmän vettä.Katselin kaupassa juuri ihan kevyttä ammetta ei painanut oikeastaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:35

Nythän ammeet näyttävät tulleen uudestaan muotiin eli uusiinkin asuntoihin niitä asennetaan. Se, säilyttääkö ammeen vai poistaako sen, riippuu tietysti siitä onko sillä käyttöä vai onko se pelkästään hankala, jos siihen pitää könytä aina suihkussa käydessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:49

Asun omakotitalossa...meillä on amme alakerrassa jos haluaa käyttää..on eri paikassa,kun suihku..niin ei haittaa suihkussa käyntiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:45

Tulloo kaliiks se muodin seuraaminen ja sitäpaitsi olet myöhässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:52

Sana muoti josta en pidä noudattaa tiettyä kiertokulkua ja ammeet näkyy olevan taas tulossa. Ja mikäli pitää lämpimästä vaahtokylvystä niin ei sen kanssa tarvi olla muodin kanssa missään yhteydessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:58

Eiköhän se käyttömukavuus ratkaise eikä muoti. Meillä on amme ja mukava siihen on pakkaspäivän jälkeen pulahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:23

Pistin ammeen pois ja tuollaisen suihkujutun tilalle. Jälkeenpäin ajattelin miksi?
Jos vielä olisi mahdollisuus valita amme jäisi, voihan siinäkin suihkutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:49

tuli jo 5 vuotta sitten taas muotiin.
Ja kuten pappa4 sanoi voi siinä ammeessakin suihkutella, ei siinä kovin usein kylpyjä oteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:31

pappa4 puhuu vähän,mutta viisaita,nimenomaan,ei tarkoita jos on amme,sitä on aina pakko täyttää ja upottaa ruhonsa siihen,ei suihkuaminen ihan mahdollista.Mä olen ollut pikkunöösinä viimeksi ammessa,äidin huushollissa oli amme.Muistelen vieläkin haikeana vaahtokylvystä kylmänä pakkasiltana,suloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:07

Minulla ei ole ammetta. Mutta eihän siinä ole joka kerta pakko kylpeä, voithan käydä pelkästään suihkussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:44

Moni jossain uudistusvimmassa on poistattanut kylpyammeen ja jälkeenpäin ovat aktuneet.
meillä oli kylpyhuoneremontti, täydellinen, pari vuotta sitten ja hankttiin uusi poreamme. En halua luopua ammeesta. myös vapaa-ajan-asunnolla on amme vaikka siellä on myös sauna. Kylpy kylmänä talvi-iltana on ihana!
Muotiasíana en kylpyammetta pidä, se on käytännön juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:38

Miksi se pitäisi poistaa? Rentouttavat kylvyt ovat aina paikallaan. Hygieniasta jos puhutaan, niin silloinhan suihku on ehdoton.