voiko toiseen ihmiseen ihastua, jos hänestä ei tiedä mitään eikä häntä tunne, on vaan sattunut silloin tällöin näkemään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:50

Ihastumisen saavat aikaan ne ominaisuudet pojassa tai tytössä, joita ihastuva pitää hyvinä ja arvokkaina. Ihastumiseen voi riittää mikä tahansa syy, mikä aiheuttaa ihastumisen tunteita.

www.nettineuvo.fi/index.asp

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:51

Minä ihastun välillä johonkin kukkaan. Kun menen jonnekkin missä niitä on tarjolla. Mutta en läheskään aina osta sitä kukkaa.Katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:40

Tottahan toki voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:48

Tietysti voi,mutta järjenkäyttö on sallittavaa jopa suotavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 03:23

Alkaa annuliini mennä niin lapsellisiksi nää sun kysymykset, ettei kukaan enää usko sua työikäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:11

Aina voi ihastua, ota tunteistasi selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 09:00

Siis johonkin politiikkoonko? Tottakait voi poliitikkon ihastua "pinnallisesti" jos on hän sattuu olemaan hyvännäköinen.Eiköhän naiset äänestä monta kertaa ulkonäön mukaan.
Muuten samaa mieltä illuusion kanssa....

Lähteet:
kuultua havaittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:34

Se on tuo ulkonäkökysymys, eli kyllä voi.