voiko mieheen tai naiseen ihastua pelkän ulkonäön perusteella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:50

Ihastumisen saavat aikaan ne ominaisuudet pojassa tai tytössä, joita ihastuva pitää hyvinä ja arvokkaina. Ihastumiseen voi riittää mikä tahansa syy, mikä aiheuttaa ihastumisen tunteita.

www.nettineuvo.fi/index.asp

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:19

ilman muuta jos poika on mukava ja kiltii aina, mutta ulkonäkö voi aina pettää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:41

Aivan varmasti voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:08

Monihan ihastuu jonkun ihmisen ulkonäköön ja olemukseen..hyvään käytökseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:40

Toki voi,mutta se on eri asioiden summa joista luonne ja uskollisuus ovat ulkonäköä tärkeimpiä asioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:04

Voi. Tykästyminen saatika rakastuminen kyllä vaatii parempaa tuntemusta ja näillä taas ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:12

Ilman muuta voi ihastua, mutta se ei ole vielä rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:33

Siihen sitä varmasti ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja siitä sitten lähdetään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 10:18

Johonkin henkilössä olevaan ominaisuuten voin ihastua ja aina mieheen.....
myös tyylikäs, hyvinkäyttäytyvä ja fiksu nainen saa ihailupisteitä mutta se on vähän eri juttu se.