Martta aiheinen kysymys.Mitä laitat tänään ruokaa?

Meillä tänään ryynimakkaroita ja perunamuussia.Lappeenrannassa on minun tietojeni mukaan yksi kauppa missä myydään irtomyynnissä Mattilan ryynimakkaroita,kävimme eilen siellä ja ostin niitä.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 11:00

Atrian uunivalmis lihamureke, 700gr, 2,90€, odottaa paistamista.
Saatatte arvata, että olen yksin kotona? Muuten en valmisruokia pahemmin käytä.

Kysyjän kommentti

Olen itsekkin suunnitellut ostavani tätä uutuustuotetta.Oliko se hyvän makuinen?Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 11:00

me kait jotain kanasta, siis broiskust ja riisistä , mut en kyl ihan varma, kun isäntä läx kauppaan, niin mitä sit mahtaa muistaa sielt tuoda .. oottaa jännittyneenä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:06

Eilistä perunamuusia hirvikäristyksen kanssa. Mie keitin kyllä ihan puuroa tässä töihin lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:36

Kalkkunafileitä uunissa riisin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 13:51

Siskonmakkarasoppaa keittelen just :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:56

En mitään, lämmitän eilistä jauhelihakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:25

Karjalanpaistia possusta, naudasta, porkkanoista, sipulista ja sopivasti mausteita. Iso pata uuniin, siitä syömme vielä huomennakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:33

Kuulostaa maukkaalta, mut oon kovassa flunssassa enkä jaksa tehä mitään sapuskaa....nyyh... kukahan mulle laittais pöperöö... tai maistuiskos ruoka edes, mielitekoja kyllä näin flunssasena on; kirsikkaliköörikonvehtei tai suklaarusinoita... mistähän johtuu, kun muuten ei tee niin makeaa mieli... hyvää ruokahalua kaikille kuitenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2010 - 14:55

Minä söin valmiseineistä ostettua kalakeittoa jota lämmitin ja söin ruisleivän ja suolakurkun kera. Ei kyllä ollut hyvää (verrattuna omatekoiseen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:10

Naudanlihasta tehtyä kastiketta, perunoita ja pakastevihanneksia ajattelin laittaa perheellemme tänään ruuaksi. Jälkiruuokaa meille en tee sillä syömme jälkiruokia ani harvoin, varsinkin arkena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:08

Päivälläsöin töissä broilerilasagnea ja salaattia, illan vietän yksikseni kotona joten salaatilla ja voileivällä selvitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:18

Silakkapihvi päivä oli tänään..silakkapihvit täytetty kuullotetulla sipulilla+tilliä paljon mausteeksi..perunamuusia..uunivihaneksia ja herkkuku-kurkkua.oli tosi maukasta pitkästä aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 23:07

Peruna smyrdeä spoko salladilla ja kovo kastikkeella.