mikä on tällä hetkellä suosituin urheilumuoto?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 10:42

Kattokiipeily.
Jännittävää ja saa hyvät hiet. Myös sivusta katsojan kainalot kastuvat. Tosin on vähän turhan kallista, kun jotkut maksavat talvisodan hinnan ja yhteiskunnalle tulee paljon kustannuksia leikkauksien, hoitojen ja sairaslomien/työkyvyttömyyseläkkeiden muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 09:59

taitaa olla murtsikkahiihto,
hyvät hiihtomahdollisuudet etelästä pohjoiseen ja päinvastoin tänä talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:17

Salibandy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:48

hiihto ,luistelu , laskettelu, avantouinti ja lumikenkä kävely ... ei kyl minulla , mut toisilla vois ollakin...ja onkin tiedän sen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:15

Katoilta putoilevien lumien ja ukkojen väistely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:52

Katolla taiteilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:30

Kovin on ulkoilupainotteisia vastauksia, mutta minäpäs lähden parin tunnin päästä steppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:25

no tällä hetellä pääkaupunkiseudulla se on roiskehyppely,
porukat yrittää tosissaan väistellä niitä kuraroiskeita (ja pysyä pystyssä) joita ohiajavat bemarit (ja muutkin kiireiset) kilvan niskaamme syöttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:21

Lumityöt käy hyvin kuntoilusta..mitä on saanut jatkuvasti tehdä...Kuntosali,vesijuoksu ja uiminen lisäksi..mitä on tullut harrastettua..Hiihtokelejä ei ole oikein ollut..kun latuset jatkuvasti ummessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:41

Hytötyliikunta eli lumen kolaaminen ja lapiointi. Mukavaa puuhaa silloin, kun ei tarvii kolaa ulkoiluttaa yksin vaan yhdessä puolison tai naapureiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:17

Minulla on Zumba, mutta on makuasia kuka mistäkin pitää.