Näyttelijä Helge Herala on kuollut. Pidin hänestä kovasti. Kevyet mullat Hegulille. Tunsitko hänen uraansa näyttelijänä?

Lisätty: 02.03.2010 - 08:29

Maarit3 sanoikin juuri nyt sen mitä itse äsken ajattelin. Jos kuulemme kaukaista naurua jostain yläilmoista niin tiedämme kuka siellä porukoita hauskuuttaa....

Avainsanat: persoona hauska hieno

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 08:27

Minä pidin hänen roolistaan valehtelijoiden klubissa. on siellä toisessa paikassa muilla hauskaa kun hän paikalle saapuu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 08:36

tunnenpa hyvinkin, varmaan sadoista 'tapaamisista'
jotenkin tulee haikea olo tällaisista uutisista

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/e...rala_helge

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2010 - 08:43

Jälleen yksi aikamme loistavimmista näyttelijöistä on päässyt taivaan lepoon. Kunnia hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:03

Suru oli ensinmäinen tuntemukseni
muistot hänestä on ajalta jolloin kummilikkani kulki samassa hississä hänen kanssansa
kun oli niin pieni ettei yltänyt nappuloille
sieltä lämmin muisto kun neiti oli kysynyt et onko setä noidan mies oli herala vain myöntänyt hymy huulin et taidanhan se minä olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:04

Niimpä minäkin kuulin hänen kuolemastaan.Onneksi sai elää pitkän ja hyvän näyttelijän uran.Mutta meillä jokaisella on aikamme täällä sit poistumme. mutta eipä kaikista ihmisistä jää jäkeen muistoa kuin jostain näyttelijästä tai muusikosta ynnä muusta arvo henkilöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:17

Käymään tänne tullaan eikä olemaan, sanoi jo Squaw Valleyn 50 km:n Olympiavoittaja eläissään.
Johan tuolla Valehtelijoiden klubin "Hegulilla" olisi tullut 88 täyteen tänävuonna. Kunnioitettava ikä nykyaikanakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:58

Muistan hänet valehtelijoiden klupista ja komissaario Palmusta ja monesta muusta kotimaisesta elokuvasta.Minä toivon myös hänelle keveitä multia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:01

Helge Herala oli taiteilija isolla T-kirjaimella.
Turussa Portsan kaupunginosassa oli aikoinaan Heralan leipomo, joka oli kuuluisa leivonnaisistaan. Pikkupoikana siellä usein kävimme.
Tulee vaan mieleen, että leipurin sukua ollessaan toteutti lavalla näitä oppejaan.
Leipoi lavalla kaikkein kauniimmat, makoisimmat ja hauskimmat kakut.
Hymy lienee herkässä tuolla toisessa paikassa kakkujen tekijällä, kuin muillakin.
Hän elää muistoissamme. Kiitos Heguli.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:55

kyllähän minä Hegulin tunsin, mut paremmin tuolta leipomon puolelta , kun heidän tuotteittaan tilasin ja hän ain hauskoi juttui laukoi , kun tilauksia soitteli .. mut toki oli hyvä näyttelijä , iso aukko jää , mutta siunausta hänelle ja toivottavasti hauskuuttaa nyt sit tuolla taivaanrannalla ja saa rauhan sielulleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:32

Hekuli oli suuri hauskuttaja.Kaikki hekulin oppi tuntemaan. Sillä oli mahtavat voimavarat.Kyllä nauru irtosi kun sitä katseli. Kiitos Hekuli.Niin se aika kuluu .Elämä on lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:43

Monet hauskat hetket on saanut nauttia hänen rooleistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:51

Niinpä, mennyt ei koskaan palaa mutta muistot jää, kuten Helgestäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:29

Kotimaisten elokuvien hurmuri ja vähän vanhempana steppaili Valehtelijoiden klubissa. RIP.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:33

Juu,steppaili aikanaan tuossa naantalin rannalla vaikka jalat oli jo viety...Ja tiesi pullan paistostakin paljon!En tosin ole kuullutkaan jotta taivaan leipuriksi on lähtenyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:48

Karismaattinen ja monipuolinen näyttelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:24

Näin täältä poistutaan..jokainen vuorollaan Nyt oli Helgen vuoro jättää meidät..monet ihanat muistot hänestä jäi..oli hyvä arvostettu näyttelijä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:25

en voi muuta sanoa , kun hän oli loistava näyttelijä ja leipuri. moni jäi häntä suremaan . hänellä oli suuri sydän. hän oli aina positiivinen joka asiasta , vaikka pitkään jo sairasteli.kin.