oliskohan kahdesta tollasen pennusta seuraa ja matkakumppania ?

www.kissaliitto.fi/rag.php

Avainsanat: kokemusta kissoista lapsena ja myöhemmin pirskatista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 10:43

Hyvä linkki sinulta,katsoimme kaikki kissat sieltä,oli kauniita kissoja.

Kysyjän kommentti

Valitse näistä ny sitten paras ku huonoja vastauksia ei ollutkaan. Näin yleensä siinä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 04:19

Kovastipa kehuivat kattia.
Olen kuskannut vain aikuisia tavallisia katteja, eikä niiden seurasta varsinaisesti autossa nauttinut.
Pomppivat joka puolella autoa kynnet pitkällä ja mourusivat rumasti.
Koira sentään nauttii matkanteosta, eikä ole ihan niin passattava kuin kissa. Se tulee kutsuttaessa muutenkin kuin syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 08:05

Ragdoll on todella seurallinen kissa ja nauttii kaikesta yhdessä tekemisestä. Katin voi heittää olkapäälleen ja siinä se retkottaa tyytyväisenä. Mielenkiintoinen kissa ja hyvä valinta kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:08

Kyllä on kehumisen arvoinen tuo kissa ja tosi nätti.Ottaisin heti kun vaan itselleni saisin.olen todella eläinrakas ihminen.Rakastan kissojakin todella paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:29

Meillä tuossa naapuritalossa on ton tapainen kissa. Ei näemmä paljon matkustele, eikä ulkoile.
Asuvat toisessa kerroksessa. Kissa ulkoilutettaan nostamalla koriin ja lasketaan parvekeelta narulla alas. Kissa hyppää korista ulkoilee vähän ja äkkiä takaisin koriin. Enää jäljellä korin nosto kissoineen ja sisälle viilettävät. Koko homma kestää n. 5-10 minuuttia. Mahtavatko kissat ikinä oppia rauhallisesti matkustelemaan, villejä kun luonteeltaan ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:36

meillä oli norjalainenmetsäkissa oskari, joka kiersi tupa-autollamme suomen kamaraa ristiin rastiin , oli isännän selässä tai kaulalla , kuin puuhka .. kuuminakin kesäpäivinä, et kyl ne kissat oppii reissaan , kun pienestä pitäen mukaan opettaa ..leirintä alueilla kulki hihnassa nuuskimassa maita ja mantuja , eikä yhtään yrittänyt karata vaikka ovi olikin auki , niin ja tietty hiekkalaatikko oli vessassa hällä, niin sinne aina pisulle ja kakille , jopa silloinkin , kun ulkoiltiin .. oli niin ulkosiisti, et ei ulos päästänyt , jopa maalakin, kun sai olla vapaana tuli jalat ristis hiekkalaatikolle ... mut sit taas nää kaks , jotka ei juur kuje , kuin häkissä ja silloinkin vaan ain mennään eläinlääkärille , et he eivät ole tottuneet kulkemaan mukana sit taas laisinkaan autos ...ei sen puoleen eipä tuo isäntä päästä nuit edes tuohon silmäteräänsä ( tupa-autoon ) nykyiseen ..itse kyl tykkäisin pojat ottaa mukaan , mut mut ukkovalta sanelee tahdin...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:41

Kotioloissa varmaan mukavia seuralaisia, mutta matkakumppaneiksi tuskin kovinkaan hyvät. Itselläni on huonoja kokemuksia kissojen matkustelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:36

Vieläkö joku kuskaa kissaa vapaana autossa, tai mitään eläintä ylipäänsä? Se on sitten kiva kun lemmikki lävähtää tuulilasiin lukkojarrutuksessa, tai kissa on kynsinensä kuskin päänahassa kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:37

Minulla on kaksi ihanaa maatiaiskissaa. Poikakissa varsinkin on kovin seurallinen: aina kiehnää jaloissa ja jos jonnekin istahdat, niin varmasti löytää heti syliin. Kaikkien kaveri. Matkustavat omissa kopeissaan kiltisti vajaan 70 km mökkimatkan, tosin tyttökissa ilmaisee tyytymättömyyttään ensimmäiset kilometrit. Mökkitien tuntevat kumpikin ja sitten alkaa iloinen mouruaminen. Asumme kaupungissa, joten ulkoilu jää ainoastaan mökkihuviksi. Kutsummekin paikkaa kissojen Linnanmäeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:41

Olisi varmaan maailman parhaita seuralaisia..tosi ihania..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 09:13

Aika hellyttävältä näyttää mutta kissa on kuitenkin petoeläin, kaikki kissat ovat sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 16:51

Olen lukenut tästä rodusta paljon. Oikein mukava kaveri-ja matkakumppani. Jos kissa lötköttää, niin tämä rotu sitä vasta lötköttääkin.Varmaan hyvä valinta.Ota kuitenkin kaksi kappaletta.