olenko hölmö, kun haaveilen miehestä jota en tunne, enkä tiedä onko hän kenties jo varattu? on vahvoja tunteita häntä kohtaan.

Avainsanat: sydänsuru vahva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 20:29

Voi hyvänen aika, tarjoa nyt itseäsi hänelle, kyllä hän ilmoittaa jos ei ole sinusta kiinnostunut. Älä kuitenkaan perhettä mene rikkomaan omalla kutinallasi. aika surkea naisena olet jos tältä palstalta miestä haet, jää ilman .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2010 - 20:50

Lemmenkipeys muistuttaa mielenterveyden häiriötä.......
Pahimmillaan lemmenkipeä on epärealistisen optimistinen, hänen todellisuudentajunsa on heikentynyt eikä hän välttämättä toimi loogisesti tai etunsa mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:05

Totuus elämästä

– Otin eron vaimostani!
– Miksi?
– Kun menin eräänä iltana kotiin, löysin naulakosta miehen takin ja hatun.
– Ymmärrän hyvin reaktiosi.
– Eikö! Et kai sinäkään kestäisi olla naimisissa naisen kanssa, joka käyttää miehen vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:08

No voi ihmettä! mene ja ota asiasta selvää - siinähän se sitten ratkeaa tuokin ongelma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 21:28

Selvitäpä hiukan miehen taustoja eli onko hän jo varattu. Jos ei ole, niin rohkeasti vaan tuttavutta tekemään. Ja hölmö et ole, sillä eihän ihastumisessa nyt mitään hölmöä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 02:31

Sä taidat olla kysymyksistäsi päätellen ihan lapsi vielä. Eiköhän se oikea mies sulle vielä löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2010 - 08:44

Kyllä sinun kannattaisi nyt miettiä uudemman kerran ja ihan järjen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 09:17

En minä kyllä uskaltas ajatella vierast koska jos ei tiedä onko varattu vai ei.Mutta kyllä minäkin ihastunut olen ollut, mutta tiedän että en sitä pysty toteuttamaan. Kannattaa vaan haaveilla mutta ei toteuttaa jos toinen on jo varattu.mutta pitää olla varmasti silloin varma että onko toinen varattu tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:58

minkähän ikäinen mahdat olla .. ihan minust tuntuu , et kovin nuori, jot ootele rauhas , kyl se viel osuu kohdalle sinullekkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:43

Et ole hölmö. En minäkään tulevaa tuntenut. Mistä sitä .Mutta nyt on tullut 42v aikana tutuksi joka syrjältä.Ensimmäisenä täytyy ottaa selvää onko toinen varattu vai vapaa. Älä mene kolmanneksi pyöräksi kenenkään välejä rikkomaan. Onhan noita vapaitakin.Ainahan tunteet jokaisella on vahvoja noissa asioissa. Kuuntele itseäsi ja tee järkeviä ratkaisuja itse.Kel onni on se onnen kätkeköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:35

Jos et miestä tunne, ei ne tunteetkaan kovin vahvoja voi olla. Otahan järki käteen ja lopeta moinen jahkailu.